استقلال یک کریم باقری کم دارد

تیم فوتبال استقلال تهران برای اولین بار در فصل نوزدهم لیگ برتر پیروزی را تجربه کرد و این اتفاق در حالی برای آبی پوشان افتاد که آنها مقابل گل گهر با محرومیت‌های زیادی مواجه بودند که مهمترین محروم آنها، استراماچونی سرمربی تیم بود.

اخبار ورزشی- مهدی پاشازاده در خصوص شرایط آبی پوشان و این پیروزی اظهار داشت: این پیروزی را تبریک می‌گویم اما امیدوارم مجوعه آبیها در باد این پیروزی نخوابد و این برد نوبرانه باعث نشود تا مشکلات آنها دیده نشود.

وی اضافه کرد: استقلال برد، اما هنوز مشکلاتی دارد که باید آنها را حل و فصل کند. مهمترین مشکل این تیم در ساختار دفاعی است که این ضعف کاملا مشهود است. عجیب است تیمی که فصل گذشته بهترین خط دفاعی را داشت حالا همین خط دفاعی تبدیل به پاشه آشیل شده و تا زمانی که این نقطه ضعف برطرف نشده، نمی‌توان به موفقیت‌های بزرگ این تیم امیدوار بود.

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: همانطور که می‌گویند با یک گل بهار نمی‌شود، من هم می‌گویم با بردن گل گهر استقلال مشکلاتش را پشت سر نگذاشته است. اما خب این پیروزی کمک بزرگی می‌کند تا یکسری مشکلات مثل از دست رفتن اعتماد به نفس، حل شود.

پاشازاده تصریح کرد: دلم برای استراماچونی می‌سوزد. او تک و تنهاست و مثل انسانی که وسط برهوت گیر کرده و راه پس و پیش ندارد شده است. او تنهاست و مشکلات زیادی محاصره‌اش کرده است. این تنهایی را کاملا می‌شود از چهره‌اش مشاهده کرد.

وی افزود: استقلال یکی مثل کریم باقری را در ترکیب کادر فنی‌اش کم دارد. فردی که به همه محیط این تیم احاطه داشته باشد و بازیکنان هم ازش حساب ببرند. نه بازیکنان، حتی مجموعه مدیریتی.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: بعضی وقتها دلم می‌خواهد در کادر فنی استقلال باشم تا یقه یکسری‌ها را بگیرم. باور کنید اگر من آنجا بودم بعید نبود تا حالا دو سه بازیکن استقلال را کتک می‌زدم تا متوجه شوند چه پیراهنی را بر تن کردند. حتی یقه یکسری از مدیران را هم می‌گرفتم. مدیرانی که نمی‌دانند چه مسئولیتی بر عهده دارند و چشم چند میلیون هوادار به تصمیم آنهاست.

ملی پوش سابق کشورمان در خصوص اتفاقاتی که پیرامون تیم فوتبال امید پیش آمد و استعفای فرهاد مجیدی گفت: فرهاد دوست من است و شاید از این اظهار نظر من ناراحت شود. اما ناچارم بگویم که اصلا آمدن فرهاد از اول اشتباه بود.

پاشازاده در این خصوص توضیح داد: در مربیگری تجربه حرف اول را می‌زند و نمی‌شود با دو سه ماه کار کردن مسئولیت به این مهمی را پذیرفت. الان شرایط تیم امید خیلی سخت است و صعود این تیم چیزی نزدیک به محال است.

وی اضافه کرد: شنیده‌ام شاید استیلی خودش هدایت این تیم را بر عهده بگیرد که این هم اشتباه است. استیلی در کارهای مدیریتی موفق است و باید در کمترین زمان یک مربی واجد شرایط را به جای مجیدی انتخاب کند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم امید الان یک مربی باتجربه و با انگیزه می‌خواهد که کتش را بکند و بیاید وسط میدان. اگر اندک شانسی برای صعود داشته باشیم، این شانس تنها با یک مربی پر انرژی و پر انگیزه مسجل خواهد شد که تمام زندگی‌اش را برای این منظور بگذارد.