برنامه روز نهم رقابت‌های جام جهانی والیبال

رقابت‌های روز نهم جام جهانی والیبال امروز (یکشنبه) با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار آن برای والیبال دوستان ایران تیم‌های ملی کشورمان و ژاپن از ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه و در آخرین بازی وز نهم به مصاف یکدیگر می‌روند.  

اخبار ورزشی- روسیه و آرژانتین نخستین دیدار امروز را از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد برگزار می‌کنند و هرکدام امیدوار هستند با برد در این بازی شرایطشان را در جدول بهبود ببخشند، روس‌ها با ۱۲ امتیاز تیم پنجم هستند و آرژانتین هم با ۱۰ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد، تیم روسیه در صورت باخت در این بازی و پیروزی ایران مقابل زاپن جایگاهش را از دست می‌دهد.  

ایتالیا  رده ششمی و کانادا رده نهمی هم سومین بازی امروز را از ساعت ۷ صبح برگزار می‌کنند لاجوردی پوشان هم می‌خواهند با برد در این بازی به بالای جدول برسند. مهم‌ترین یددار امروز، اما دیدار جذاب و دیدنی تیم‌ها اول و دوم جدول یعنی لهستان و برزیل است که از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می‌شود، این بازی می‌تواند به نوعی سرنوشت قهرمان مسابقات را در فاصله ۲ روز مانده تا پایان مشخص کند.

استرالیا هم از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح باید به مصاف آمریکا برود، امریکا می‌خولاد با برد در این بازی جایگاه سومی اش را تثبیت کند و استرالیا هم امیذدوار است در صورت برد احتمالی از قعر جدول فاصله بگیرد. آخرین دیدار هم میان تیم‌های ملی والیبال تونس و مصر است، این دیدار از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می‌شود و یک مصاف تمام آفریقایی است که اهمیت زیادی دارد.