اعلام آرای جدید کمیته وضعیت بازیکنان

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص برخی از پرونده های مطروحه اعلام کرد. آرای صادره به شرح زیر است:

 اخبار ورزشی- با توجه به شکایت حسین کاظمی از باشگاه ایرانجوان بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 9 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 در پی شکایت فرشاد بیابانی از باشگاه شهرداری تبریز، کمیته وضعیت دعوای خواهان را به دلیل عدم ارائه مستندات مثبت خواسته مردود اعلام کرد.

 در پرونده شکایت سهند عباسقلی زاده از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 550 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان شد.

 براساس صادر شده آرای شهاب کرمی از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 480 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 9 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

 در پرونده شکایت یاسین فلاح بویه از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 210 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 4 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

 با توجه به شکایت رضا معقولی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 605 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 32 میلیون و 100 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.