بازیهای سخت استقلال مانده است

شاهرخ بیانی در خصوص پیروزی استقلال برابر فجر سپاسی شیراز از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: استقلال در این دیدار بدشانس بود. سه بار در طول ۹۰ دقیقه به تیر دروازه زد و اگر خوش شانس تر بود مطمئنا در ۹۰ دقیقه کار را تمام می کرد. البته فجری ها هم چند موقعیت خوب داشتند که عدم تجربه بازیکنان جوان باعث شد به راحتی موقعیت های خود را از دست بدهند.

اخبار ورزشی- بیانی در ادامه خاطرنشان کرد: استراماچونی باید هوشیار باشد، او می داند همه تیم ها مانند فجر نیستند، چه در جام حذفی و چه در لیگ برتر هنوز بازی های سخت استقلال برابر تراکتور، سپاهان، پدیده و ذوب آهن باقی مانده بنابراین تیمش باید آماده تر از قبل باشد تا بتواند این بازی ها را با موفقیت به پایان برساند.

بیانی با انتقاد از کسانی که می گویند آبی پوشان تنها تمرکزشان برای قهرمانی در جام حذفی است، گفت: اصلا چنین چیزی وجود ندارد، لیگ به تازگی شروع شده و تا پایان آن راه زیادی باقی مانده و اینکه فاصله امتیازی استقلال با تیم های لیگ برتر چندان زیاد نیست و اتفاقی که همیشه در فوتبال برای تمامی تیم ها رخ می دهد می تواند باعث شود استقلال خود را به صدر جدول برساند. البته آبی پوشان همیشه نباید منتظر اتفاقات باشند. اگر همانند ۱۰ دقیقه پایانی بازی با فجر خوب باشند مطمئنا می توانند به راحتی به صدر جدول لیگ برسند.

وی در مورد دیدار روز دوشنبه استقلال برابر سایپا تهران گفت: سایپا در جام حذفی توسط شاهین بوشهر از گردونه رقابت ها کنار رفت حالا تنها امیدش بازی های لیگ برتر است که بتواند سهمیه آسیا را کسب کند بنابراین با تمام توان به مقابله با استقلال خواهد پرداخت تا این دیدار را با پیروزی به پایان برساند. استقلال هم باشد هوشیار باشد و با ارائه یک بازی منطقی بتواند نتیجه قابل قبول را به دست بیاورد.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: آبی پوشان نباید فکر کنند چون فجر را با سه گل شکست داده اند به راحتی می توانند سایپا را از پیش رو بردارند امیدوارم بازیکنان استقلال دچار غرور نشده و تنها تمرکزشان روی پیروزی برابر سایپا و دیگر حریفان باشد.