نصیرزاده: ما مخالف تغییر روز بازی با پرسپولیس نبودیم

باشگاه پرسپولیس بنا بر درخواست سرمربی این تیم قصد داشت بازی هفته نهم مقابل ماشین سازی را یک روز زودتر برگزار کند، اما این درخواست با وجود موافقت سازمان لیگ، مورد تایید باشگاه ماشین‌سازی قرار نگرفت و منجر به واکنش سرپرست قرمزهای تهران شد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس و در مورد اظهارات افشین پیروانی مبنی بر مخالفت با درخواست تغییر زمان بازی، گفت: پرسپولیس یک بار با سازمان لیگ صحبت کرده و یک بار هم جداگانه با من صحبت کرد. در تماسی که با افشین پیروانی داشتم، به او گفتم اگر قرار است این بازی در روز چهارشنبه برگزار شود، با توجه به برنامه پروازی ما، ساعت برگزاری را ۱۵ یا ۱۵:۳۰ در نظر بگیرید اما پیروانی که از دوستان خوب من هم هست، اعلام کرد با توجه به اینکه دیدارهای پرسپولیس پخش زنده می‌شوند، ساعت برگزاری به خاطر برنامه‌های سیما محدودیت‌هایی دارد و نمی‌شود زمان را تغییر داد.

اخبار ورزشی-نصیرزاده گفت: من هم به او اعلام کردم ما در جلسه باشگاه در این مورد صحبت می‌کنیم و نتیجه را اعلام خواهیم کرد. اینکه افشین پیروانی از عدم پاسخ‌گویی ما گله‌مند است، درست می‌گوید. من به دلیل مشغله کاری که داشتم فراموش کردم از عوامل باشگاه بخواهم نتیجه جلسه را به باشگاه پرسپولیس اعلام کنند.

وی ادامه داد: در جلسه باشگاه ماشین سازی با این مسئله موافقت نشد. مخالفتی با تغییر روز بازی نداشتیم و تنها صحبت ما در مورد ساعت بود. با این حال، دیگر امکان تغییر زمان وجود ندارد، چون زمان گذشته. ما برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌ایم و بلیت‌های پرواز را هم از طریق اسپانسر خودمان هماهنگ کرده‌ایم.