اختلافات به فوتبال ملی ما ضربه می‌زند

ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا درباره برد امروز این تیم مقابل پرسپولیس گفت: با نظر مدیریت باشگاه در این تورنمنت حاضر شدیم و خوشبختانه تیم ما زود شروع کرد اما ما 17 بازیکن جدا شده داشتیم و تیم جوانی ساختیم تا سال‌ها بتواند به سایپا خدمت کنند.

اخبار ورزشی_ البته تیم پرسپولیس تیم کاملی نبود و در دوران بدنسازی قرار داشت اما به هر حال بازی با تیم‌های بزرگ برای ما خوب است. من خودم پیشنهاد دادم که با پرسپولیس بازی کنیم و حتی اگر می‌باختیم هم مشکلی نداشت اما بازیکنانم باید بدانند که پرسپولیس لیگ با این پرسپولیس خیلی فرق دارد و پرسپولیس در لیگ بسیار قوی‌تر خواهد بود.

وی در خصوص عملکرد خوب خط دفاع سایپا مقابل پرسپولیس افزود: به هر حال جلوی تیمی مثل پرسپولیس باید خوب دفاع کرد چرا که خط حمله پرسپولیس قوی است. اگر غافل می‌ماندیم گل می‌خوردیم.

صادقی درباره تأخیر در آغاز لیگ و تبعاتی که این مسئله دارد، اظهار داشت: این خیلی اتفاق بدی است چرا که ما طبق برنامه کار را آغاز کردیم و سازمان لیگ برنامه‌ای که به ما داده بود برای 9 یا 10 مرداد بود اما متأسفانه بای‌ها شروع نشد و مربیان بزرگی که به لیگ ما آمدند درباره فوتبال ما چه فکری می‌کنند؟ ما در این مدت تمرین انجام دادیم و به نظر من اختلاف بین برخی‌ها به فوتبال ملی و باشگاهی ما ضربه می‌زند.

سرمربی سایپا ادامه داد: 90 درصد استادیوم‌های ما برای وزارت ورزش است و نمی‌شود که در دو هفته به دنبال تجهیز ورزشگاه‌ها باشند.