سرمربی منچستریونایتد مشتاقِ رسیدن فیفادی!

 اوله‌گنار سولشائر در کنفرانس خبری پیش از بازی با بورنموث در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از وضعیت تیم و مصدومان شیاطین سرخ سخن گفت.

اخبار ورزشی-سرمربی تیم منچستریونایتد در این باره اظهار داشت: هنوز برای نتیجه‌گیری در مورد وضعیت مگوایر، رشفورد و لیندلوف زود است. امیدوارم خیلی زود دوباره به زمین برگردند. آنها روز گذشته تحت مداوا قرار گرفتند و امروز تمرین سبکی را پشت سر گذاشتند. اما نمی‌توانم پاسخ قطعی به شما بدهم. توانزبه، ماتیچ و شاو هم برای این بازی آماده نیستند و احتمالا ًپس از تعطیلات ملی برگردند.

وی با اشاره به نتایج اخیر تیمش گفت: فوتبال همین است. گاهی شانس یاری می‌کند. نتیجه بازی چهارشنبه شب با ضربه‌ای باورنکردنی از مارکوس رشفورد مشخص شد. در دیدار مقابل پارتیزان واقعاً خوب دفاع کردیم و فکر می‌کنم بازی با نوریچ هم خوب بود. اعتمادبه‌نفس تیم بهتر و بهتر می‌شود و بازگشت بازیکنان از مصدومیت به سود تیم است. در فوتبال فاصله زیادی بین ناکامی و موفقیت نیست.

سولشائر همچنین خاطر نشان کرد: تعطیلات ملی در زمانی عالی برای ما فرا رسید. مهیای بازی با لیورپول شدیم و وقتی عملکردی خوب دارید و نتیجه‌ای خوب مقابل صدرنشین لیگ می‌گیرید، انرژی بیشتری به دست می‌آورید. از آن زمان بچه‌ها از عملکردمان راضی بودند. شاید تغییر سیستم هم جواب داد و مربیان تیم هم عالی کار کرده‌اند. هر بازی فرصت جدیدی است تا نشان بدهیم چه کاری از دست‌ ما برمی‌آید. این بخشی از حضور در منچستریونایتد است. من در تمامی مسابقات بازی نمی‌کردم، بنابراین هر بار که به میدان می‌رفتم، باید به سرمربی نشان می‌دادم لایق حضور در مسابقه بعدی هم هستم.