روزنامه انگلیسی: سرنوشت جهانبخش حتی برای مربی او هم نامعلوم است

 روزنامه آبزرور منطقه «بوگنور بریجس» انگلیس در گزارشی به وضعیت  علیرضا جهانبخش  هافبک ایرانی تیم برایتون انگلیس پرداخت و نوشت، آینده علیرضا جهانبخش در برایتون به صورت یک راز باقی مانده است، حتی برای گراهام پاتر.

اخبار ورزشی- این روزنامه در ادامه گزارش خود آورده است، گراهام پاتر، سرمربی برایتون و هوو آلبیون اعتراف کرد این احتمال وجود دارد که علیرضا جهانبخش در پنجره نقل و انتقالات ژانویه این تیم را ترک کند.

جهانبخش ۲۶ ساله این فصل در لیگ برتر حضور پیدا نکرده و فقط یک بار در جام اتحادیه برابر بریستول روورز به میدان رفته است.

این بازیکن ایرانی در ژوئیه ۲۰۱۸ با ۱۷ میلیون پوند از آزد آلکمار به برایتون پیوست. او ۲۴ بازی تحت مربیگری کریس هیوتن انجام داد، بدون اینکه گلزنی کند و یا پاس گل بدهد.

این روزنامه در بخش دیگری از گزارش خود به اظهارات هفته گذشته پاتر درباره سرنوشت جهانبخش اشاره کرد و با استناد به سخنان این مربی نوشت، آینده جهانبخش حتی برای گراهام پاتر هم یک راز است.

پاتر هفته گذشته در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است جهانبخش در ماه ژانویه برایتون را ترک کند، پاسخ داده بود: "جواب بله و نه، است".
وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تمجید از جهانبخش گفته بود شرایط سختی است و نهایتا باشگاه هم باید در این باره تصمیم گیری کند.