اظهارات پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت جونیور

فرشاد پیوس با اشاره به وضعیت سرخپوشان پایتخت اظهار داشت: همان طور که انتظار داشتم، پرسپولیس رفته‌رفته خودش را پیدا کرد و صرف زمان لازم بود تا گابریل کالدرون بتواند تفکراتش را در تیم، پیاده کند. از این به بعد باید منتظر عملکرد بهتر تیم باشیم. من حدس می‌زنم پرسپولیس باز هم بتواند قهرمانی لیگ را از آن خود کند.

اخبار ورزشی- وی افزود: این فصل شرایط برای همه تیم‌ها سخت شده است. سپاهان صدرنشین جدول شده، اما ممکن است با پیروزی شهرخودرو برابر گل‌گهر، این جایگاه را از دست بدهد. استقلال هم شرایط خوبی پیدا کرده و باید منتظر بازگشت تراکتور هم باشیم. همه این مسائل، کار پرسپولیس را سخت می‌کند، اما باید قبول کنیم که پرسپولیس به عنوان قهرمان به لیگ برگشته و باید تا آخرین روز بازی‌ها برای قهرمانی بجنگد.

مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی سپس به ماجرای خط حمله تیم اشاره کرد و گفت: در خط حمله هنوز یکسری کمبود‌ها را شاهد هستیم. من همچنان به علی علیپور و درخشش او در این فصل امیدوارم. دیدید که در بازی با شاهین بوشهر توانست ۳ گل بزند و خودش را از زیر فشار‌ها خارج کند، اما او نیاز دارد که هافبک‌ها، بیشتر برایش فرصت گلزنی ایجاد کنند. علیپور انگیزه‌های متفاوتی دارد و می‌تواند اتفاقات گذشته را جبران کند. خوشبختانه مهدی ترابی هم راه افتاده و یکی از بهترین بازیکنان لیگ در حال حاضر است.

پیوس در خصوص وضعیت جونیور براندائو تاکید کرد: از اول هم شک داشتم که جونیور فوتبالیست باشد! او دردی از پرسپولیس دوا نکرد و این موضوع نشان می‌دهد مدیران و مربیان برای جذب بازیکنان خارجی باید حواس‌شان را بیشتر جمع کنند. تا جایی که من می‌دانم، قرار است این بازیکن را کنار بگذارند.