استقلال و این همه خوشبختی محال نیست!

برای استقلال  فرقی نمی‌کند، گل‌گهر، سایپا، تراکتور، نفت یا...! وقتی حس برتری‌جویی به کالبد تیم‌تان دمیده شود، راهی جز موفقیت جلوی پای‌تان نمی‌گذارد.
اخبار ورزشی۲- آرامش و اعتماد به نفس به استقلال برگشته و بازیکنان از لحاظ ذهنی در حال رشد و تیم شدن هستند. بزرگترین ویژگی استقلال در چند بازی اخیر، آمادگی ذهنی بالای بازیکنانش است.
۳- استقلال آنقدر «ساده» بازی می‌کند که شما از خود بی‌خود می‌شوید! آن‌ها دوست ندارند توی چشم باشند، اما این‌گونه شده‌اند!
۴- برای گام برداشتن در جاده موفقیت، نباید از هیچ کوششی دریغ کرد. باید گام‌ها را به طرز عاقلانه‌ای برداشت. بدون زحمت، بدون کار و تلاش، بدون ممارست و بدون عرق ریختن، نمی‌توان برنده از بازی خارج شد. اصولی که فعلاً استقلال به آن پایبند است.
۵- پسران آبی از درست بازی کردن «سیر» نمی‌شوند. برد‌های پی در پی و گل‌های بی‌شمار! نمی‌توان بدون فاکتور درست بازی کردن، به این دو خصیصه جامه عمل پوشاند.
۶- ضربات ایستگاهی، سانتر، ضربه سر، ریباند، پنالتی، شوت، بازی ترکیبی و... به نظر شما در لیگ نوزدهم، تیمی غیر از استقلال استراماچونی، می‌تواند با این همه تنوع، فاتح دروازه‌ها شود؟
۷- استقلال ویژگی‌های دیگری نیز دارد. با یک گل «سیر» مونی ندارد و وقتی گل می‌خورد، شیرازه اش به هم نمی‌ریزد! تیمی که «تیم» باشد، توقعی غیر از این از آن نیست!
تمام مواردی که برشمردیم، امضای یک نفر پای آن است؛ آندره‌آ استراماچونی!