تراکتور به دنبال جذب ستاره اصفهانی

در آستانه شروع هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر و با وجود اینکه چند هفته تا شروع زمان نقل و انتقالات نیم فصل باقی مانده، باشگاه‌های مختلف رایزنی‌های خودشان را برای حضور در این پنجره شروع کرده و چند سرمربی فهرست خود را برای نقل و انتقالات اعلام کرده‌اند.

اخبار ورزشیباشگاه تراکتور هم که در پنجره تابستانی نتوانسته بود صدر در صد برنامه‌هایش را پیاده کند به دنبال تقویت در پنجره زمستانی است و با نظر دنیزلی چند بازیکن را زیر نظر دارد تا با باز شدن پنجره نقل و انتقالات مذاکره با آن‌ها را آغاز کرده و بتواند با تیمی کامل‌تر و قدرتمند‌تر دور برگشت رقابت‌ها را آغاز کند.

یکی از پست‌هایی که تراکتور در آن نیاز به تقویت دارد دفاع راست است که در تابستان باشگاه نتوانست با گزینه‌های مورد نظر به توافق رسیده و حالا در نیم فصل به دنبال این کار است.

تراکتوری‌ها فصل گذشته دانیال اسماعیلی‌فر را در پست دفاع راست در اختیار داشتند که عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم داشت، ولی با پایان دوران خدمتش مجبور بود به ذوب آهن برگردد و ادامه قراردادش را در این تیم بازی کند. تلاش‌های باشگاه تراکتور برای گرفتن رضایت‌نامه اسماعیلی‌فر هم نتیجه بخش نبود و تراکتوری‌ها ناچار از مهدی تیکدری جوان به عنوان مدافع راست استفاده کردند که اگرچه عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته، ولی حضور او به تنهایی برای سرخپوشان تبریزی در کورس قهرمانی کافی نیست.

از همین رو باشگاه تراکتور قصد دارد در نیم فصل بار دیگر برای گرفتن رضایت نامه اسماعیلی‌فر از ذوب آهن تلاش کند و این بازیکن را به تبریز برگرداند.

از آنجا که قرارداد اسماعیلی‌فر با ذوب آهن تا پایان فصل جاری اعتبار دارد باید دید ذوبی‌ها راضی می‌شوند تا از ۶ ماه باقی مانده قرارداد این بازیکن کسب درآمد کنند و یا ریسک از دست دادن او در پایان فصل بدون قرارداد را متحمل می‌شوند.

صحبت‌هایی از علاقه استقلال به جذب اسماعیلی‌فر هم شنیده می‌شود و باید دید در نهایت تکلیف این بازیکن چه خواهد شد.

باشگاه ذوب‌آهن این روز‌ها شرایط خوبی ندارد و تا امروز ۴ بازیکن این تیم با نظر منصوریان کنار گذاشته شده‌اند و گفته می‌شود این تیم برنامه‌هایی برای پنجره زمستانی دارد و در این شرایط صحبت از جدایی چند بازیکن این تیم از جمله اسماعیلی‌فر و مطهری شنیده می‌شود