حیدری: کالدرون، شجاع را عصبی کرده است

سپهر حیدری درباره شکست پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: پرسپولیس در بازی گذشته موقعیت های زیادی را خراب کرد. چند بار به تیر دروازه حریف زد اما چیزی که کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس را اذیت می کند این است که بعد از 11 هفته کالدرون هنوز ترکیب اصلی اش را نشناخته و این یک ضعف بزرگ برای این مربی است.
اخبار ورزشی-وی ادامه داد: به اندازه کافی از کالدرون حمایت کردیم اما مهم این است که دل هواداران شاد باشد. اینکه 40 درصد بازی ها با باخت برای پرسپولیس به پایان می رسد، نشان می دهد یک جای کار ایراد دارد. من نمی دانم او چه اصراری دارد که نادری را در دفاع چپ بازی دهد؟ چرا بازیکنان خوبی مثل سیامک نعمتی و امید عالیشاه روی نیمکت می نشینند؟

مدافع سابق پرسپولیس با اشاره به نیمکت نشینی شجاع خلیل زاده تاکید کرد: شجاع خلیل زاده یکی از بهترین مدافعان وسط فوتبال ایران است. چون یک بازی محروم شده، در بازگشت باید بیرون بنشیند؟ این چه کاری است؟ مگر رئال مادرید راموس را با یک اشتباه بیرون می گذارد؟ در همه جای دنیا خط دفاع و دروازه بان را خیلی کم تغییر می دهند. من فکر می کنم کالدرون اعتماد به نفس را از سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده گرفته است. در حالی که باید از تجربه آنها استفاده کند. او شجاع را عصبی کرده. او یا دفاع راست بازی می کند، یا بیرون می نشیند. حق سیدجلال و شجاع و پرسپولیس این است که سرمربی شان تمرکز بیشتری داشته باشد.

حیدری در ادامه بیان کرد: آقای کالدرون بازیکن بزرگی بوده و 7، 8 سال پیش مربی بزرگی هم بوده است. اما در سال های گذشته نتیجه نگرفته است. او حتی دو سال بیکار بوده . اول فصل ما اینها را گفتیم اما خواستند حمایت کنیم. با این حال در عمل چیزی نشان نداده است. پرسپولیس در این فصل به غیر از بازی با شهرخودرو هیچ وقت شاداب نبوده و کالدرون باید سطح تفکراتش را عوض کند.


وی در پایان افزود: با وجود انصاری فرد در راس باشگاه که یک فرد فوتبالی و از جنس پرسپولیس است انتظار می رود شرایط بهبود پیدا کند.