به گزارش افکار نیوز به نقل از مهر، دیدار سوم و آخر مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاههای کشور در فصل ۹۰ امشب در سالن انقلاب کرج و میان دو تیم سایپای البرز و کاله آمل برگزار شد که طی آن آملیها در سه گیم متوالی و با نتایج (۲۵ بر ۲۰)، (۲۵ بر ۱۸) و (۲۵ بر ۱۵) حریف میزبان خود را شکست دادند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که بازیکنان سایپا در دیدار نخست این مرحله از مسابقات و در همین سالن انقلاب کرج کاله را شکست داده بودند اما در دیدار برگشت که در آمل برگزار شد، نتیجه بازی را واگذار کردند.

بدین ترتیب شاگردان بهروز عطایی با کسب دو پیروزی در مجموع سه دیدار برگزار شده مرحله نهایی رقابت‌های والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به عنوان نخست و قهرمانی این مسابقات دست یافتند و سایپا در رده دوم ایستاد.

این برای نخستین بار است که کاله عنوان قهرمانی مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به دست می‌آورد. این تیم سه سال پیش با قهرمانی در لیگ دسته اول مجوز حضور در لیگ برتر را به دست آورد و طی دو سال گذشته نیز به عنوان سوم رقابت‌های لیگ برتر دست یافته بود.

سایپا در حالی به عنوان نایب قهرمانی این فصل از مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاههای کشور دست یافت که طی پنج سال گذشته نیز به همین عنوان اکتفا کرده بود. بعد از آبگینه قزوین، کاله دومین تیم شهرستانی است که عنوان نخست مسابقات باشگاهی والیبال را به دست میآورد.