جهانبخش در انگلیس می‌ماند؟

 مدیران باشگاه برایتون بعد از شروع چشمگیر در لیگ برتر ، قرارداد گراهام پاتر سرمربی تیم را تا سال 2025 تمدید کردند. پاتر به همراه دستیارش بیلی رید، مربی تیم اول بیورن هامبرگ و کایل ماکوئلی همگی قراردادشان را تا سال 2025 تمدید کردند. پاتر در تابستان گذشته از تیم سوانسی به تیم برایتون انتقال پیدا کرده است.

اخبار ورزشی - تونی بلوم رئیس باشگاه برایتون در این رابطه گفت: «ما از شروع کار گراهام از تابستان گذشته در تیم راضی هستیم و خوشحالم که او و کادرفنی مورد نظرش قراردادشان را تمدید کردند. او به همراه تیم همکارانش پیشرفت‌های باشگاه را در سال‌های اخیر ادامه داده و با روش جدید بازی که مورد استقبال هواداران و بازیکنان قرار گرفته رویکرد متفاوتی به ارمغان آورد. در تابستان، ما یک چشم‌انداز بلندمدت و جدید را طراحی کردیم تا به یکی از باشگاه‌های برتر لیگ جزیره تبدیل شویم و احساس می‌کنیم که گراهام به عنوان سرمربی مردی مناسب برای هدایت تیم ما است.»

نکته مهم درباره تمدید قرارداد گراهام پاتر با باشگاه برایتون اینکه ادامه همکاری با این مربی می‌تواند آینده علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی این تیم را تحت تأثیر قرار بدهد. جهانبخش در تابستان گذشته در حالی به برایتون پیوست که سرمربی این تیم کریس هیوتن علاقه‌مند به جذب او بود اما او در همان تابستان جای خودش را به گراهام پاتر داد. جهانبخش هرچند با مصدومیت‌هایی هم مواجه شد اما در نهایت نتوانست جای ثابتش را به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه در ترکیب برایتون پیدا کند. حالا با ماندگار شدن پاتر در برایتون باید دید آیا جهانبخش در این تیم خواهد ماند یا اینکه در نقل و انتقالات زمستانی این تیم را به مقصد جدیدی ترک خواهد کرد.