خوب شد استقلال به سپاهان خورد

مهدی فنونی زاده از اینکه استقلال و سپاهان بار دیگر در دیدار‌های جام‌حذفی به‌هم خوردند استقبال کرد. هافبک پیشین استقلال درباره دیدار قبلی و اتفاقات داوری و بازی پیش‌رو با شهرخودرو با ما همکلام شد.
استقلال باز هم به سپاهان خورد! این جالب نیست؟
اخبار ورزشی-اتفاقاً خیلی خوب شد. این باعث می‌شود همه اهالی فوتبال بار دیگر یک فوتبال زیبا و تماشایی را ببینند. در دیدار قبلی که همه از دیدن یک فوتبال ناب سیراب شدند.
از بازی استقلال- تراکتور که ۶ گل داشت هم جذاب‌تر بود؟
بله! به نظر من این بازی بهترین فوتبال این لیگ تا این هفته بود. استقلال تیم خیلی خوبی را ساخته و پرداخته کرده و در زمین بسیار جذاب و تماشایی بازی می‌کند. از طرفی سپاهان هم که تیم قلعه‌نویی است بهترین نفرات لیگ را در اختیار دارد و با حضور او یکی از قدرتی‌ترین تیم‌های لیگ است که فوتبال با تاکتیکی را نمایش می‌دهد. تقابل این دو تیم در اصفهان همه را از دیدن یک بازی خوب سیراب کرد. حالا هم باز باید خودمان را برای دیدن یک دیدار جذاب دیگر آماده کنیم.
اما حواشی داوری بازی را به نوعی تحت تأثیر قرار داد؟
به هر حال هرچه بود استقلال اثبات کرد می‌تواند حتی در خانه سپاهان گل خورده را جبران کند و از تیمی به آن بزرگی پیش هم بیفتد. استقلال کار کمی نکرد و این تساوی اش حکم برد در خانه سپاهان را داشت.
پیش‌بینی تان از بازی حذفی این دو تیم چیست؟
دیگر در این بازی مشخص می‌شود کدام تیم، تیم‌تر است. چون یکی باید برنده شود. البته در دیدار‌های جام‌حذفی تیم‌ها دست به عصاتر هم بازی می‌کنند و از این نظر امیدوارم هر دو تیم باز هم با شجاعت به میدان بیایند.
اوضاع استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
استقلال بازی به بازی بهتر کار می‌کند. تاکتیکی که این تیم دارد دست بازیکنان حریف را بسته و درست نمی‌دانند استقلال از کدام جناح حملاتش را پایه‌ریزی می‌کند. یک‌بار از راست و یک‌بار از چپ فوتبال شناوری را در زمین پیاده می‌کند که هر تیمی را به دردسر می‌اندازد.
فکر می‌کنید بازی با شهرخودرو برای استقلال دشوار باشد؟
خیلی بعید است. استقلال در خانه بازی دارد. استقلال در آخرین بازی خانگی اش ۵- صفر صنعت نفت آبادان را برده و این هفته هم استادیوم پر می‌شود و استراماچونی شهرخودرو را هم شکست می‌دهد. البته تیم مشهدی هم از تیم‌های خوب این فصل است.