جباری: هافبک‌های پرسپولیس هنوز راه نیفتاده‌اند

رضا جباری در خصوص عملکرد سرخپوشان گفت: «هر چقدر که زمان بیشتری از لیگ می‌گذرد، شرایط هم برای پرسپولیس سخت‌تر می‌شود. در ابتدای فصل فکرش را نمی‌کردم تیم به مشکلی بر بخورد، چون مربی خارجی آشنا به شرایط خاورمیانه، تیم بسیار خوب و پرمهره و حمایت تماشاگران را داشت و به عنوان قهرمان وارد لیگ شده بود، اما حالا نظرم متفاوت است.»
اخبار ورزشی-از او پرسیدیم برخی می‌گویند پرسپولیس بیمار شده، آیا این موضوع را تأیید می‌کند که این‌طور پاسخ داد: «دوست ندارم از لفظ بیماری استفاده کنم، اما اگر بیماری هم باشد، ضعف تاکتیکی است. پرسپولیس با یکسری تاکتیک‌های جدید روبه‌رو شده که برای جفت و جور شدن بازیکنان با این تاکتیک‌ها، نیاز به زمان است، اما به نظرم بازیکنان و کادر فنی از زمان خود به خوبی استفاده نمی‌کنند. شاید پرسپولیس شروع خوبی در لیگ داشت، اما می‌بینیم که هرچه از زمان بازی‌ها گذشت، تیم ضعیف‌تر شد و حالا در ورزشگاه آزادی هم به‌سادگی می‌بازد. این برای پرسپولیس که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود، اصلاً اتفاق خوبی به حساب نمی‌آید.»
جباری همچنین به کاهش تعداد گل‌های زده در لیگ اشاره کرد و ادامه داد: «پرسپولیس خط حمله قدرتمندی ندارد و در هر بازی شاید شوت‌های زیادی به سمت دروازه حریف بزند، اما هیچ کدام از این شوت‌ها هدفمند نیست. هافبک‌ها هم هنوز نتوانسته اند در سیستم جدید کالدرون راه بیفتند و مشکلات تیم را حل کنند. الان بهترین بازیکن پرسپولیس مهدی ترابی است که او هم چند فرصت را از دست می‌دهد و یک گل می‌زند. تیمی مثل پرسپولیس نیاز دارد که در هر بازی، گل‌های بیشتری به ثمر برساند و این موضوعی است که باید توسط کادر فنی و هافبک‌ها و مهاجمان صورت بگیرد. من فکر می‌کنم در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس، تاکتیک و تفکرات کالدرون است.»