راهکار یک استقلالی به استراماچونی برای شکست دادن شهرخودرو

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال بازی سختی را با شهرخودرو پیش رو دارد و اگر می‌خواهد برنده از زمین خارج شود، باید هافبک‌ها و وینگرهای چپ و راست حریف را از کار بیندازد....

اخبار ورزشی-بهتاش فریبا اظهار داشت: استقلال به تیمی تبدیل شده که توانایی شکست دادن هر رقیبی را دارد.

وی افزود: استقلال و سپاهان یکی از بهترین و جذاب‌ترین مسابقات لیگ برتر بود که هر ۲ تیم فوتبالی زیبا را به نمایش گذاشتند. این دیدار از سطح فوتبال ایران بالاتر بود. استقلال شایسته پیروزی مقابل سپاهان بود و اگر اشتباهات داوری رخ نمی‌داد، هرگز چنین اتفاقی شکل می‌گرفت.

 

فریبا تصریح کرد: استراماچونی به خوبی تاکتیک‌هایش را در استقلال جا انداخته و تیمی ساخته که متکی به فرد نیست و بازی گروهی را در دستور کار قرار داده است.

وی تاکید کرد: استقلال بازی سختی را امروز با شهر خودرو پیش رو دارد و اگر می‌خواهد برنده از زمین خارج شود باید هافبک‌ها و وینگرهای چپ و راست حریف را از کار بیندازد.

 

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مصدومیت «شیخ دیاباته» در آستانه بازی استقلال و شهر خودرو می‌تواند در خط حمله آبی‌پوشان تاثیر گذار باشد اما اگر این بازیکن هم نرسد، استراماچونی برنامه‌های دیگرش را اجرا خواهد کرد.

 

دیدار استقلال و شهر خودرو در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.