وزیر ورزش: کره جنوبی سخت ترین حریف تیم ملی امید است

مسعود سلطانی‌فر بعد از بازدید از تمرینات تیم ملی امید در نشست ویژه با مسئولین فدراسیون فوتبال با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا گفت : درآمد ارزی حاصل از صادرات نفت و سوخت ایران در سال 90 به 120 میلیارد دلار می رسید اما این میزان در سال جاری به ١٢ میلیارد دلار رسیده و این بیانگر کاهش شدید درآمد کشور است که ورزش هم تحت تأثیر آن قرار گرفته ولی با وجود محدودیت ها با قدرت برای بازی های المپیک آماده می شویم.

اخبار ورزشی- وزیر ورزش و جوانان گفت: در آستانه بازی های المپیک، حمایت مالی از تیم ها و ورزشکاران المپیکی مورد توجه ما قرار دارد و تلاش مَی کنیم در راستای رفع کمبودها و مشکلات تیم ملی امید نیز حمایت لازم را داشته باشیم. تیم ملی امید مورد حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و نمی‌گذاریم کمبودی داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مدال‌آوری ایران در رشته‌های کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو و دوومیدانی در بازی‌های المپیک تصریح کرد: در المپیک 2020 نسبت به مدال‌آوری کاراته که برای اولین بار المپیکی شده و همچنین شمشیربازی که در المپیک ریو تا پای سکو رفت، امیدواری زیادی داریم و در بقیه رشته‌ها هم نسبت به درخشش ورزشکاران و کسب مدال امید زیادی داریم. تیم ملی بسکتبال ما المپیکی شده و نسبت به المپیکی شدن تیم‌های والیبال و فوتبال امیدها هم برای المپیکی شدن امید زیادی داریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی امید از بازیکنان خوبی سود می برد که در فوتبال ایران سابقه خوبی دارند و می توانند برای امیدها مثمر ثمر باشند و در مرحله مقدماتی هم می توانند از سد ازبکستان و چین بگذارند و با یک نتیجه خوب در مصاف با کره جنوبی که سخت ترین حریف ما است ، می توانیم از گروه صعود کرده و به المپیک امیدوار باشیم.