آیا سهمیه بیشتری به هواداران پرسپولیس در جم داده می شود؟

حسین قدوسی در خصوص بلیت فروشی بازی فردای  پرسپولیس مقابل پارس جنوبی در جم اظهار داشت:‌ طبق قانون 10درصد از ظرفیت ورزشگاه جم در اختیار پرسپولیس به عنوان مهمان خواهد بود و بلیت‌فروشی به صورت الکترونیکی انجام شده است. با این همه مشخص شده که سکوهای زیادی در ورزشگاه خالی است و ما پیگیر این هستیم که سهمیه بیشتری به هواداران پرسپولیس در جم داده شود.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: قانون در این باره صراحتاً گفته که اگر سکوهای ورزشگاه خالی شود و هواداران تیم میزبان نتوانند 90درصد ظرفیت‌شان را پر کنند آن وقت هواداران تیم مهمان می‌توانند از سهمیه بیشتر از 10درصد استفاده کنند. پرسپولیس در شهر جم هواداران زیادی دارد و بازی‌های قبلی در این شهر به خوبی این مسئله را نشان داده است. امیدوارم با تعامل و همکاری مسئولان باشگاه پرسپولیس و مسئولان شهر جم و باشگاه پارس جنوبی، هواداران پرسپولیس ظرفیت بیشتری از سکوهای ورزشگاه را در اختیار داشته باشند و بتوانند بیشتر از 10 درصد در استادیوم حاضر شوند. ما این مسئله را با آقای انصاری‌فرد گزارش کردیم و او پیگیر این موضوع است. این مسئله به آقای پیروانی به عنوان مدیر تیم هم اعلام شده و قرار است این درخواست در شهر جم توسط او پیگیری شود.

طبق قانون در صورتی که 2 ساعت قبل از آغاز بازی هواداران تیم میزبان نتوانند از سهمیه 90درصدی خود استفاده کنند تیم مهمان می‌تواند ظرفیتی بیشتر از 10درصد را در اختیار هواداران تیمش قرار دهد.