دوست ندارم آرامش پرسپولیس از بین برود

مهدی تارتار در خصوص عملکرد نفت مسجدسلیمان در نیم‌فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: نسبت به سال گذشته و نتایج قبلی نفت، امسال بی‌نظیر نتیجه گرفتیم. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد با نفت مسجدسلیمانی که همیشه کاندید سقوط بود اینطور نتیجه بگیریم. مجموعه بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود را انجام دادند. کادر مدیریت هم زحمت کشید اما واقعا کمبود امکانات نفس ما را گرفت. 

اخبار ورزشی- وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا دیگر قرار نیست به مسجدسلیمان برگردد، تاکید کرد: بازی جام حذفی با شاهین شهرداری بوشهر آخرین حضور من در این تیم است. برای این بازی هم به مسجدسلیمان می‌روم تا با هواداران خونگرم‌مان خداحافظی کنم. امیدوارم روزی که شرایط و امکانات بهتر شد به این تیم دوستداشتنی برگردم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه آیا قراردادش را با این باشگاه فسخ می‌کند، گفت: بحث فسخ نیست. وقتی مربی دلش با تیمی نباشد نمی‌شود به زور نگه‌اش داشت. قطعا باشگاه هم باید به فکر یک مربی جدید باشد. واقعا شرایط برای کار کردن فراهم نیست. 

تارتار درباره اینکه آیا پیشنهادی جدی و رسمی از تیم‌های دیگر لیگ برتر دارد، عنوان کرد: وقتی مربی با تیمی مثل نفت مسجدسلیمان خوب نتیجه می‌گیرد قطعا پیشنهاد خواهد داشت اما واقعا هیچ پیشنهاد رسمی نداشته‌ام. 

وی در مورد اینکه برخی هواداران پرسپولیس معتقد هستند که در صورت رفتن کالدرون او و یحیی گل‌محمدی گزینه‌های ایرانی هدایت این تیم هستند، گفت: هواداران به من لطف دارند اما پرسپولیس آرامش دارد و دوست ندارم آرامش تیم و کالدرون از بین برود. تیم سرمربی دارد و مطمئن هستم از این بهتر هم نتیجه می‌گیرد. دوست ندارم تیم محبوبم به حاشیه برود و امیدوارم پرسپولیس پوکر قهرمانی بکند.