حمله زنبورها به زمین فوتبال +عکس

مرحله سوم جام حذفی تانزانیا بین یانگا آفریقا و ایرینگا یونایتد در ورزشگاه اوهورو در دارالسلام در جریان بود که به یکباره زنبورها حمله کردند و جریان بازی برای دقایقی متوقف شد.

اخبار ورزشی - بازیکنان که رخ دادن این اتفاق ترسیده بودند برای محافظت خود از خود روی زمین دراز کشیدند و هواداران حاضر روی سکوها نیز برای فرار از نیش زنبورها متفرق شدند.

بازی به همین دلیل تقریبا هشت دقیقه متوقف شد. آلی سونسو، مدافع یانگا چند بار از سوی زنبورها نیش خورد و بعد از درمان توسط کادر پزشکی تیم دوباره توانست در میدان حضور پیدا کند. این اتفاق در دقیقه 52 رخ داد و بازیکن هراسان از ازدحام یکباره زنبورها هر کدام به سویی فرار کردند و هواداران حاضر در استادیوم نیز واکنشی مشابه نشان دادند. در نهایت این دیدار با چهار گل به سود یانگا به پایان رسید.

البته این اولین بار نبود که چنین اتفاقی در جهان فوتبال رخ می دهد و چندی قبل نیز دیدار دو تیم سائوپائولو و فورتالزا در لیگ سری آ برزیل در میانه مسابقه به مدت پنج دقیقه به دلیل حمله زنبورهای وحشی به یکی از پرچم‌های کرنر متوقف شد و آن روز دنی آلوس قربانی اصلی حمله زنبورها لقب گرفت.