رفعتی: پنالتی ماهشهر گرفته نشد

 داود رفعتی در مورد داوری بازی پرسپولیس و شهرداری ماهشهر اظهار داشت: با توجه به حساسیت مسابقه و حضور طرفداران دو تیم در ورزشگاه، شرایط قضاوت کمی سخت بود. اوج تصمیم داور در دقیقه ۶۷ بود که دروازه‌بان تیم مهمان در محاسبات خود اشتباه کرد و بجای توپ پای بازیکن تیم شهرداری ماهشهر را زد و یک پنالتی مسلم بود. با توجه به نتیجه یک بر صفر به نفع تیم مهمان در این دقایق، عدم اعلام پنالتی به نفع تیم میزبان یک اشتباه تاثیرگذار بود؛ که متأسفانه نفر دوم لیست بین المللی ما، بعلت عدم تمرکز نتوانست تصمیم صحیح را بگیرد.

اخبار ورزشیرفعتی افزود: بعد از این صحنه بود که جو ورزشگاه متشنج گشت و بخصوص کادر فنی تیم شهرداری ماهشهر اعتراض زیادی به تصمیم داور داشتند که منجر به اخطار سرمربی تیم میزبان گردید. متاسفانه پرتاب سنگ از سوی طرفداران تیم میزبان به سر کمک داور دوم از زشتی‌های این مسابقه بود و بهترین تصمیم داور توقف مسابقه بود، از طرفی شاید بهترین تصمیم تعطیلی مسابقه بود، ولی ما اونجا نبودیم تا بتوانیم شرایط ورزشگاه را پیش بینی کنیم و به نوعی تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه تصمیم عاقلانه تری گرفتند که مسابقه را ادامه دادند و شاید اگر ادامه نمی‌دادند جو بدتر از این میشد و امنیت ورزشگاه و جان تماشاگران به خطر می‌افتاد.

رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال تصریح کرد: برابر مصوبه کمیته داوران که در زمان حضور خود آقای ممبینی بعنوان عضو حضور داشته، زمانی که دو تیم لیگ برتری مسابقه دارند ناظر داوری باید بین المللی باشد.