انصاری‌فرد: سرمربی پرسپولیس بر می‌گردد

محمد حسن انصاری فرد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره شایعه قهر کالدرون و ناراحتی او بیان کرد: دوست نداریم زیاد درباره حواشی صحبت کنیم، زیرا این موضوع به ضرر باشگاه است و می‌تواند به ما ضربه بزند. برای اینکه ذهن هواداران روشن شود باید توضیحاتی دهیم و اطلاع رسانی کنیم.

اخبار ورزشی​او افزود: تا هفته قبل هیچ مشکلی در مورد مسائل تیم نداشتیم و کالدرون همیشه همراه ما بود. قرار بود او و همکارانش قسط اول را دریافت کنند، اما این اتفاق رخ نداد تا چندی پیش که پرداخت کردیم. شاید او روی بند‌های قراردادش مشکل داشت که قبل و بعد از بازی با نساجی صحبت‌هایی را مطرح کرد که شاید عصبانی بود و حق داشت.

انصاری فرد ادامه داد: استراتژی باشگاه این است که باید به روند خوب ادامه داد و خوشبختانه هرگونه امکاناتی از جمله سرپرست قوی و آنالیزور تیم ملی را در اختیار کالدرون گذاشتیم. تیم در حال حاضر در صدر جدول است. مشکلات با کالدرون را باید در محیط دوستانه حل کرد.

مدیرعامل سرخ‌ها خاطرنشان کرد: قسط دوم کالدرون را باید پرداخت کنیم و اتفاقات اخیر بیشتر سوتفاهم است. امروز مجدد با مدیر برنامه‌های کالدرون جلسه داریم و صد در صد کالدرون بر می‌گردد. او نهایت همکاری را با ما دارد و قرار است درباره نوع پرداخت و زمان بندی قسط دوم نیز صحت کنیم. شاید او از روی عصبانیت گفته که بازیکن خارجی نمی‌خواهد.

انصاری فرد در خصوص پست اینستاگرامی کالدرون گفت: به هر حال لیگ مدتی تعطیل است و او پست خداحافظی گذاشته است. او می‌داند که هواداران منتظر او هستند. باید بازیکن جدید جذب کنیم. به هر حال بازی‌های سختی داریم و تیم باید برای آسیا آماده شود، زیرا نماینده ایران هستیم. او به ایران باز می گردد و همراه تیم به قطر می‌رود.

​او در مورد اختلاف بین کالدرون و پیروانی گفت: این موضوع را رد می‌کنم. افشین از خانواده پرسپولیس است و افتخارات زیادی دارد. پیروانی از زمانی که به تیم آمد، تیم را خوب کنترل می‌کند و با تجربه است. از زحمات خلیلی هم تشکر می‌کنم. تا هفته قبل نیز کالدرون همیشه از پیروانی تعریف می‌کرد، اما اخیرا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. در جلسه بعدی با کالدرون در قطر این مشکلات را حل می‌کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: کالدرون در حال حاضر هیچ لیست خروجی را مشخص نکرده و امروز لیست ورودی و خروجی مشخص می‌شود. این اسامی که منتشر می‌شود، شایعه و قرار است امروز با وکیل کالدرون جلسه بگذاریم تا در خصوص لیست بازیکنان و موضوعات دیگر صحبت کنیم. گرفتن رضایت باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان ایرانی سخت است، اما رایزنی‌های ما ادامه دارد. بیرانوند، علیپور، عبدی و. پیشنهاداتی داشتند که آن‌ها را رد کردیم. گرفتن رضایت نامه سخت است، اما به چند باشگاه نامه زدیم و منتظر جواب آن‌ها هستیم. سال مالی سختی را پشت سر می‌گذاریم. توافق با برانکو نیز انجام خواهد شد. از هواداران بابت حمایت از باشگاه در سامانه هواداری تشکر می‌کنم. پول بازیکنان، کادر فنی و. باید پرداخت کنیم.