آخرین تغییرات در لیست تیم امید

نکته جالب در مورد تیم امید تغییر بازیکنان در برخی پست ها بوده، بازیکنانی که شاید امید زیادی به حضور آنها در لیست نهایی تیم امید نبود و حتی زیاد هم به اردوی آماده سازی این تیم دعوت نمی شدند اما در گام آخر خود را به کادر فنی تحمیل کردند و در نهایت هم در لیست مسافران نهایی قرار گرفتند و احتمال اینکه فیکس هم بازی کنند، زیاد است.

اخبار ورزشی- یکی از این بازیکنان متین کریم زاده مدافع چپ تیم پارس جنوبی جم است. بازیکنی که البته در گذشته هم به اردوی تیم امید دعوت می شد اما خط می خورد. او حالا یکی از بازیکنان کلیدی تیم امید به شمار می رود و به خاطر نمایش خوبی که در بازی با امید قطر داشت در لیست نهایی تیم امید جای گرفت و احتمال دارد مدافع فیکس تیم امید در بازی های تایلند باشد. پیش از او محمد مسلمی پور در این پست بازی می کرد. مدافع چپ ماشین سازی که در یکی دو سال اخیر در بازی های زیادی فیکس بوده است.

حمید استیلی از بازی های آسیایی جاکارتا تیم امید را زیر نظر دارد. با تغییراتی که او اخیرا در لیست تیم امید ایجاد کرده نشان داد که به دنبال استفاده از بهترین شرایط است و از همه مهمتر در انتخاب لیست نهایی به شرایط امروز بازیکنان توجه کرده است و مدت زمان حضور بازیکنان در اردو ملاک انتخاب نهایی او نبوده است.

دیگر تغییری که در ترکیب تیم امید در بازی با قطر به چشم آمد استفاده از مجتبی نجاریان در پست مدافع راست بود. مجتبی نجاریان که پیش تر یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی جوانان در جام ملت ها و جام جهانی بوده کمتر به اردوی تیم امید دعوت می شده و جالب اینکه در تیم ملی جوانان در پست هافبک راست به میدان می رفت. او هم با نمایش خوبی که در بازی با قطر داشت نظر حمید استیلی را برای بازی در این پست جلب کرد و در لیست نهایی تیم امید قرار گرفت و به احتمال زیاد در ترکیب اصلی این تیم قرار خواهد گرفت. او عضو باشگاه فولاد است و در ماه های اخیر در اکثر بازی های فولاد بازی کرده است.

بنا به گفته حمید استیلی تیم امید در بازی های انتخابی المپیک 2020 توکیو قصد دارد همانند تیم ملی در زمان کارلوس کی روش با سیستم 1-2-3-4 بازی کند و با تاکتیک دفاع – حمله به میدان برود. بیشتر بازیکنان امروز تیم امید بازیکنان سابق تیم ملی جوانان هستند که زیر نظر امیرحسین پیروانی دستیار حمید استیلی با این سیستم بازی می کردند و در مسیر صعود به جام جهانی موفق بودند.