پیغام آقای دلال به بازیکن پرسپولیس

به حدی فساد دلالان در فوتبال  افزایش یافته که حتی بازیکنان سالم برای بازی در تیم‌های مختلف باید با آن ‌ها ارتباط برقرار کنند. دلالانی که یک شبکه بزرگ مافیایی در فوتبال تشکیل دادند و فقط پول به جیب می‌زنند. اینکه دلالان از کجا آمده‌اند را نمی‌دانیم، اما واقعیتی که وجود دارد، این است که دیگر به سختی می‌شود جلوی آن‌ها را گرفت.
اخبار ورزشییکی از این دلالان مدتی است به باشگاه پرسپولیس نزدیک شده و گفته می‌شود بیشترین نقش را در جنجال‌های اخیر این تیم داشته است. شایعه شده این آقای دلال (!) به تازگی از طریق یک دوست مشترک به یکی از بازیکنان پرسپولیس پیغام داده اگر با من قرارداد می‌بستی امروز در لیست مازاد نبودی! شنیدیم ماجرا به ابتدای فصل برمی‌گردد. آقای «ک» که از قضا خیلی هم شناخته شده نیست از شروع فصل جدید به دلیلی خاص (!) به باشگاه پرسپولیس نزدیک شده است. او همان آغاز فصل با چند بازیکن این تیم صحبت کرده و از آنان می‌پرسد که آیا مدیر برنامه دارند یا نه؟! ظاهراً یکی از این بازیکنان پرسپولیس که حالا جزو باتجربه‌ها به شمار می‌رود به آقای «ک» می‌گوید: «من در حال حاضر مدیر برنامه خاصی ندارم، اما نیازی هم به مدیر برنامه ندارم!» آقای «ک» اصرار می‌کند که این بازیکن پرسپولیس با او قرارداد ببندد ولی با مخالفت بازیکن مواجه می‌شود و...
اینکه دلیل مغضوب شدن این بازیکن پرسپولیس چه ربطی به درخواست زورکی آقای دلال (!) دارد را نمی‌دانیم! همان‌طور که نمی‌دانیم آقای «ک» در تیم پرسپولیس نفوذ دارد یا نه؛ اما آنچه می‌دانیم لزوم رسیدگی و ورود جدی مسئولان امر و به ویژه مدیران این تیم به شایعه جدید است. یک بازیکن می‌خواهد سالم در فوتبال ایران فعالیت کند، اما نمی‌گذارند. او مجبور است با یک دلال همکاری کند و باید بخشی از مبلغ قراردادش را به دلالان بدهد. اگر هم حاضر به همکاری نشود...! مخلص کلام بازیکنی را می‌شناسیم که توانایی فیکس بازی کردن در تیم ملی را داشت، اما دلالان کاری کردند که دیگر خبری از او نیست و در لیگ‌های سطح پایین توپ می‌زند!