بازیکن دوملیتی نیجریه‌ای – استرالیایی در راه استقلال

فرهاد مجیدی تمام‌وقت در فکر تقویت استقلال برای حضور قدرتمندانه در ادامه رقابت‌هاست. سرمربی آبی‌ها درصدد است قبل از اتمام فصل نقل و انتقالات با جذب ۳ بازیکن تیمش را تقویت کند.

اخبار ورزشیبراساس اخبار موثق جذب ۳ بازیکن برای ۳ خط در اولویت برنامه‌هاست. استقلال در ۳ جام رقابت فشرده‌ای خواهد داشت. این تیم در ابتدای راه ۲ بازیکنش را به دلیل مصدومیت سنگین از دست داد و بدون محسن کریمی و داریوش شجاعیان خود را به نیم‌فصل رساند. در جریان بازی‌ها نیز نفراتی نظیر سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور و... به دلیل آسیب‌دیدگی هفته‌ها قادر به همراهی استقلال نبودند و طبیعی است کادر فنی این تیم بخواهد بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد.

مجیدی در قدم اول شرایط یک بازیکن دوملیتی را بررسی کرده است. بازیکن نیجریه‌ای که ملیت استرالیایی گرفته و سهمیه آسیایی استقلال خواهد بود و اطلاعاتی درباره پست این بازیکن فعلاً به بیرون درز نکرده است. مجیدی می‌خواهد برای خط دفاع و میانی بازیکن بگیرد و دنبال یک مهاجم مکمل یا به اصطلاح بازیکن شماره ۹ است و ظرف روز‌های آینده نفرات موردنظر او که دو نفرشان می‌توانند خارجی باشند، مشخص می‌شوند. اگر بازیکن دوملیتی مذکور جذب شود، یک بازیکن غیرآسیایی هم می‌توان به استقلال اضافه کرد که شاید پاتوسی باشد.