مایک شوماخر جای پدرش را می گیرد؟

مایک شوماخر، فرزند میشائیل شوماخر که از شش سال پیش به دلیل حادثه هنگام اسکی در کوه‌های آلپ در کما به سرمی‌برد در فصل گذشته فرمول دو رتبه دوازدهم را کسب کرد. او به‌عنوان راننده تیم‌های فراری و آلفا رومئو در روزهای آزمایشی گرندپری فصل گذشته فرمول یک در بحرین نیز حضور یافت.

اخبار ورزشی- ماتیا بینوتو، رئیس تیم فراری ایتالیا درباره آینده مایک شوماخر 20 ساله گفت: فراری انتظارهای بسیار زیادی از شوماخر در سال 2020 میلادی دارد و از  پیوستنش به آکادمی‌مان افتخار می‌کنیم. این به خاطر یک عشق آشکار است. این حرف‌ها را به خاطر اینکه مایک فرزند شوماخر است نمی‌گویم و معتقدم او راننده بسیار خوبی محسوب می‌شود. او در فصل گذشته نتایج بسیار خوبی را ثبت کرد و فکر می‌کنم فصل جدید برای مایک شوماخر جهت فهمیدن میزان پیشرفتش بسیار مهم است. اطمینان دارم که او در سال‌های آینده نامزد بسیار خوبی برای رقابت در فرمول یک خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا مایک شوماخر می‌تواند نامزد حضور در تیم فراری شود؟»، اظهار داشت: اظهارنظر در این رابطه کمی زود است. هدف آکادمی فراری کشف استعدادهاست و او هم بخشی از این برنامه ما خواهد بود. ما باور داریم که شوماخر یک استعداد است و به همین خاطر در گروه فراری می‌ماند.