احد شیخ‌لاری سرمربی ماشین‌سازی تبریز شد

بعد از استعفای رسول خطیبی از سرمربیگری ماشین سازی تبریز مسئولان این باشگاه برای انتخاب جایگزین این مربی مذاکراتی را با مربیان مختلف داشتند. در این خصوص گفته می‌شد گزینه نهایی ماشین سازی نادر دست نشان سرمربی شمالی است. این مربی اما به دلیل قراردادی که با سپیدرود رشت داشت و باشگاه گیلانی نیز با جدایی‌اش مخالف بود، نتوانست به ماشین سازی برود تا مسئولان باشگاه گزینه‌های بعدی را مورد بررسی قرار بدهند.

اخبار ورزشی- در چنین شرایطی بعد از برگزاری جلسات اعضای هیات مدیره باشگاه ماشین سازی، احد شیخ‌لاری به عنوان گزینه نهایی مشخص شد. مذاکرات با این مربی نیز مثبت پیش رفت و او امروز به عنوان سرمربی جدید ماشین سازی تبریز منصوب و معرفی شد.شیخ لاری ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره نهایی با هوشنگ نصیرزاده، رسما کار خود را به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین سازی شروع کرد.

این مربی باتجربه فوتبال آذربایجان سوابق زیادی در تیم های تبریزی دارد و حالا امید دارد بتواند روند خوب ماشین سازی را در نیم فصل اول ادامه بدهد.

شیخ لاری در نیم فصل اول لیگ برتر به عنوان سرپرست تراکتور فعالیت می‌کرد؛ باجدایی مصطفی دنیزلی مسئولان تراکتور اورا به عنوان سرمربی موقت انتخاب کردند اما با حضور ساکت الهامی عملا امور فنی سرخ‌پوشان به او واگذار شد. شیخ لاری نیز در امور سرپرستی تیم فعالیتش را از سر گرفت تا اینکه امروز به عنوان سرمربی جدید ماشین سازی انتخاب و معرفی شد.

گفتنی است؛ ماشین سازی در جدول رده‌بندی لیگ برتر با کسب 22 امتیاز در رده نهم قرار گرفته است.