انتقادات از انصاری فرد بی انصافی است

سپهر حیدری در مورد وضعیت پرسپولیس و حواشی پیرامون این تیم اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و از این لحاظ اوضاع خوبی دارد. این تیم اگرچه فصل را چندان خوب شروع نکرد، اما رفته رفته به شرایط ایده‌آل رسید. همه ما پیشکسوتان و هواداران امیدواریم که تیم بتواند چهارمین قهرمانی پی‌درپی را به دست بیاورد.

اخبار ورزشی- وی در واکنش به انتقاداتی که متوجه مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد در فضای مجازی است، خاطر نشان کرد: به نظرم این انتقادات بی‌انصافی است. آقای انصاری‌فرد از مفاخر باشگاه پرسپولیس است و یک تنه برای حل مشکلات باشگاه تلاش می‌کند. هواداران اگر به صورت اتفاقی هم از جلوی باشگاه پرسپولیس رد شوند متوجه خواهند شد که او در باشگاه مشغول کار است. تمام دغدغه‌های انصاری‌فرد حل مشکلات باشگاه و به آرامش رساندن تیم است. همه می‌دانیم که انصاری‌فرد در چه وضعیت بدی باشگاه را از مدیریت قبلی تحویل گرفت و در این مدت هم یک تنه بار مشکلات را بر دوش کشیده است. به نظرم اقداماتی که انصاری‌فرد تا اینجای کار در پرسپولیس انجام داده، قابل تقدیر است و باید از او حمایت شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ارتباط با حواشی که پیرامون اختلاف گابریل کالدرون و افشین پیروانی به وجود آمده است نیز تصریح کرد: پیروانی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد، چرا که از بزرگان پرسپولیس است. تمام هواداران پرسپولیس خاطرات خوبی از پیروانی دارند. واقعاً بی‌انصافی است که در این شرایط یکسری انتقادات از وی می‌شود. مطمئناً پیروانی هر کاری که انجام داده به نفع پرسپولیس بوده است. انصاری‌فرد و پیروانی برای هواداران پرسپولیس عزیز و قابل احترامند و ما پیشکسوتان در کنار هواداران هر دوی آن‌ها را حمایت می‌کنیم. همه ما می‌دانیم که آن‌ها هر موقع در پرسپولیس بوده‌اند کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته‌اند. به نظر من به جای انتقاد از انصاری‌فرد و پیروانی باید از آن‌ها تقدیر شود.

حیدری در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس می‌تواند چهارمین قهرمانی پی‌درپی خود را هم کسب کند یا نه، گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد، اما قبل از هر چیز یکسری حواشی که تأثیرات منفی روی تیم می‌گذارد باید جمع شود. البته اعتقاد من این است که با وجود بزرگانی، چون انصاری‌فرد، باقری و پیروانی در تیم حواشی اطراف تیم جمع خواهد شد. اتفاقی که در میانه نیم‌فصل اول هم رخ داد و بعد از آن بود که برد‌های پرسپولیس هم آغاز شد. کار در ادامه فصل سخت است و پرسپولیس در همین هفته‌های ابتدایی نیم‌فصل دوم بازی‌های سختی را با رقبای خود پیش رو دارد. بعد از آن هم شاهد آغاز لیگ قهرمانان خواهیم بود که کار پرسپولیس سخت‌تر خواهد شد. به نظر من پرسپولیس ابزار لازم برای قهرمانی را دارد و اگر برخی حواشی روی تیم تأثیر منفی نگذارد، این اتفاق رخ خواهد داد.