بدشانسی نمی‌آوردیم قطعاً صدرنشین یا دوم جدول بودیم

تیم صنعت نفت آبادان در نیم فصل اول عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست با ۳۰ امتیاز سکوی چهارمی جدول را از آن خود کند. به همین دلیل با سیدمحمد قریشی، مدافع این تیم دقایقی همکلام شدیم تا نظرات او را جویا شویم.

صنعت نفت آبادان در نیم فصل اول عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت. فکر می‌کنی در نیم فصل دوم توان ادامه این روند را دارید؟
اخبار ورزشیدر نیم فصل اول توانایی خودمان را نشان دادیم و اگر در چند بازی بدشانسی نمی‌آوردیم، قطعاً الان صدرنشین یا دوم جدول بودیم، اما با این حال نسبت به بودجه‌ای که صنعت نفت آبادان داشت، عملکرد بسیار خوبی داشتیم و باید این عملکرد را در نیم فصل دوم هم نشان دهیم.

صنعت نفت آبادان می‌تواند در نیم فصل دوم جزو ۴ تیم بالای جدول باشد؟
ما به آینده تیم امیدواریم و می‌خواهیم همین روند صعودی را در نیم فصل دوم هم ادامه دهیم. تیم صنعت نفت پتانسیل بالایی دارد و باتوجه به حمایت بسیار خوب مردم از تیم، مطمئن باشید صنعت نفت آبادان جزو مدعیان خواهد بود.

یعنی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کنید؟
دقیقاً صنعت نفت آبادان یکی از ۳ تیم برتر جدول در پایان فصل خواهد بود و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست می‌آورد. البته باید مسئولان به فکر حل مشکلات مالی باشگاه باشند تا مجموعه تیمی دغدغه‌ای نداشته باشند.

شنیدیم از ابتدای فصل تا حالا فقط ۳۰ درصد دریافتی داشتید؟
بله. متأسفانه به خاطر مشکلات مالی باشگاه فقط ۳۰ درصد تعهدات مالی را انجام داده، اما تیم‌های مدعی بالای ۶۰ درصد دریافتی داشتند. شاید باور نکنید ۴، ۵ ماه بدون دریافتی بودیم، ولی به خاطر مردم خو ب آبادان ادامه دادیم. امیدوارم مشکلات مالی باشگاه به حداقل برسد تا شرایط بهتری داشته باشیم.

ظاهراً از تیم‌های دیگر پیشنهاد داشتی؟
دو پیشنهاد مالی خوب داشتم، ولی حتی به آن‌ها فکر هم نکردم چراکه می‌خواهم در آبادان بمانم. ما تیم متحد و یکدستی داریم و با حضور اسکوچیچ به عنوان سرمربی، یکی از تیم‌های مدعی این فصل هستیم که هم زیبا بازی می‌کند و هم نتایج خوبی کسب می‌کند. حتی فکر می‌کنم ما زیباترین فوتبال را ارائه می‌دهیم.

پس این قول را به هواداران آبادانی می‌دهی که نیم‌فصل دوم هم مثل قبل نتایج خوبی کسب کنید؟
بله، هواداران آبادانی خیلی به ما کمک می‌کنند و با حمایت آن‌ها همه تیم‌ها در آبادان وحشت دارند چراکه در طول ۹۰ دقیقه با تشویق‌های خود تمرکز حریف را برهم می‌ریزند.