بازگشت یحیی گل محمدی به مشهد/ چه کسی سرمربی پرسپولیس می شود؟

از روز گذشته صحبت‌های ضدونقیضی در مورد حضور  یحیی گل‌محمدی  در  پرسپولیس  مطرح شد و حتی اعلام شد بین مدیران پرسپولیس و شهرخودرو جلساتی برگزار شده است. از شب گذشته همه منتظر هستند تا خبر سرمربیگری گل‌محمدی در پرسپولیس اعلام شود اما فعلا این اتفاق رخ نداده است. 

اخبار ورزشی- گل‌محمدی به همراه دستیارانش یعنی حمید مطهری و داود فنایی در تهران حضور داشتند و در جریان جلسات مدیران پرسپولیس و شهرخودرو بودند. در حالی که همه منتظر بودند تا امروز خبر سرمربیگری گل‌محمدی در پرسپولیس اعلام شود اما داستان طور دیگری پیش رفت.

بعد از مذاکرات دو باشگاه پرسپولیس و شهرخودرو، گل‌محمدی به همراه دستیارانش قبل از ظهر امروز تهران را به مقصد مشهد ترک می‌کنند تا در تمرینات شهرخودرو حاضر شوند. شهرخودرو در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر روز جمعه باید به مصاف شاهین‌ شهرداری بوشهر برود، به همین دلیل کادرفنی فعلی این تیم امروز تهران را به مقصد مشهد ترک می‌کنند تا در تمرینات شهرخودرو حضور پیدا کنند.

سفر امروز گل‌محمدی و دستیارانش به مشهد دو حالت دارد، یا پرسپولیس و شهرخودرو بر سر انتقال گل‌محمدی با هم به توافق نرسیدند یا اینکه گل‌محمدی و دستیارانش کار حرفه‌ای را انجام داده‌اند و به مشهد رفتند تا قبل از امضای قرارداد با پرسپولیس در تمرینات شهرخودرو حضور پیدا کنند و بعد از امضای رسمی قرارداد به تهران بیایند.