مدیرعامل باشگاه: امروز از معمولی هم پایین تر بودیم

محمود شیعی بعد از بازی پیکان مقابل نساجی اظهار داشت: تیم شاداب نیست و فکر می‌کنم باید با تعصب و غیرت بازی کنند. نساجی هم معمولی بود، اما ما از معمولی هم پایین تر بودیم. باید تلاش کنند تا شاداب تر بازی کنند.

اخبار ورزشی- وی در مورد وضعیت سلامتی اش گفت: با درخواست دکترها قرار شد ادامه ندهم. بیماری ام خیلی اذیتم می کند و نمی توانم که زیاد در خدمت تیم باشم. درخواست جدایی دادم و فکر می‌کنم چند روز دیگر اتفاق بیفتد.

شیعی در مورد آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی گفت: در آخرین هیات رئیسه که بعد از رفتن تاج بود، قرار شد که سرمربی تیم ملی قطعا ایرانی باشد و به تصویب  هم رسید. قرار شد تصمیم گیری کنند و بهاروند هم نظر بدهد. در مجموع حتما ایرانی خواهد بود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مردم نگرانند که که جام جهانی را از دست بدهیم، گفت: این اتفاق بد نخواهد افتاد. من با علوی سخنگوی فدراسیون که صحبت کردم در حال جمع بندی هستند و قول های بهاروند اجرایی می‌شود و چند روز آینده گزینه داخلی معرفی خواهد شد.

شیعی در مورد ویلموتس و آیا او شکایت کرده است یا خیر، گفت: در این مورد تاج صحبت کرده است و اینکه شکایت کرده یا نه خبری ندارم.

وی تاکید کرد: فدراسیون حتما با گزینه‌های داخلی صحبت کرده است.