مهاجری: باید حافظ نساجی باشیم

رضا مهاجری  پس از برتری یک بر صفر مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: بعد  از 40 روز فوتبال خوبی را بازی کردیم و حاکمیت توپ و میدان را داشتیم. در نیمه دوم پیکان با توجه اینکه عقب بود مشخص بود که حمله می‌کند، اما خوشبختانه بچه‌های ما در دفاع خوب بازی کردند. باید انتقال دفاع به حمله را بهتر انجام می‌دادیم.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: این پیروزی در ادامه راه به ما خیلی کمک خواهد کرد. از هواداران هم تشکر می‌کنم که از قائمشهر آمدند و در این سرما حمایت کردند.

سرمربی نساجی در مورد اینکه فکر می‌کنید چه رتبه‌ای را کسب کنید، گفت: زود است که در مورد رتبه صحبت کنیم. هم در سقوط هستیم و هم می‌توانیم به رتبه های 4 و 5 برسیم. هر دو دست خودمان است.

مهاجری عنوان کرد: ما باید حافظ این سرمایه نساجی باشیم. بچه ها تلاش خوبی را در این مسابقه انجام دادند، اما با یکی دو برد اتفاقی نمی‌افتد. 13 مسابقه دیگر باقی مانده و چالش‌های زیادی پیش رو داریم. جایگاه تک رقمی می‌تواند هواداران نساجی و باشگاه را خوشحال کند.

وی در مورد روح الله باقری و حسین ماهینی عنوان کرد: تجربه این دو بازیکن خیلی به ما  در این پیروزی کمک کرد. رضا دهقان هم با تب و لرز آمد به میدان رفت و این شوق و اشتیاق بچه مرا خوشحال می‌کند نه یکی 2 برد. اینها برای من ارزشمند است.

سرمربی نساجی در مورد داوری گفت: شاید داور یک جاهایی می‌توانست مهربانتر باشد و یک جاهایی هم خودمان مقصر بودیم که اگر درست باشد بازیکنان کارت گرفته را جریمه خواهیم کرد.