سرمربی ملی جوانان: فعلا تیمی حاضر نیست با ما بازی کند

سیروس پورموسوی در بعد از بازی تیم ملی جوانان با نساجی اظهار داشت: صددرصد بازی‌های تدارکاتی به ما کمک می‌کند و از مربیان لیگ برتری و لیگ یکی تشکر می‌کنیم که با ما بازی می‌کنند تا ما از مرحله مقدماتی صعود کنیم. 

اخبار ورزشی- وی در ادامه افزود: ما باید بیشتر کار کنیم تا برای مسابقات آماده شویم با توجه به شرایطی که فدراسیون دارد ما باید ماهی یک بازی انجام دهیم. امیدوارم در سال جدید در تورنمنت‌های بهتری شرکت کنیم تا نتیجه بگیریم. ما در دی‌ماه به کشورهای قطر، عمان، عراق، هند، امارات و ... نامه زدیم تا مسابقات تدارکاتی برگزار کنیم که هنوز جوابی نداده‌اند و امیدواریم در اسفندماه بتوانیم با این کشورها بازی کنیم.

مربی تیم ملی جوانان گفت: ما شناختی که از تیم‌های حریف‌مان داریم به قبل از شروع مسابقات برمی‌گردد وقتی به مسابقات نزدیک می‌شویم تغییرات زیادی در تیم‌ها صورت می‌گیرد و ما نمی‌دانیم کدام یک ضعیف‌تر و یا قوی‌تر است باید برنامه‌ریزی کنیم تا در این مسابقات موفق شویم.

پورموسوی تصریح کرد: بازیکنان‌مان در مرحله اول نشان دادند که می‌شود به آنها اعتماد کرد و برای آنها سرمایه‌گذاری کرد تا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. 

وی درباره نداشتن مربی در تیم بزرگسالان گفت: با انتخاب سرمربی کار تیم بزرگسالان راحت‌تر می‌شود و با شروع لیگ برتر بازیکنان با انگیزه بیشتری به کارشان ادامه می‌دهند و مطمئن می‌شود که بازی‌هایشان دیده می‌شود.