گل‌محمدی: استقلال گل دوم را زد 10 تایی و اتوبوسی دفاع کرد

یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی 2-2 مقابل استقلال اظهار داشت: همان طور که دیدید بازی جذابی بود و هواداران دو تیم از بازی لذت بردند.

اخبار ورزشی - در هر صورت نیمه اول می شود گفت پایاپای بود و موقعیت خوبی در دروازه‌ها به وجود امد اما نیمه دوم تمام تمام هدف ما کسب 3 امتیاز بود.

وی افزود: خوب شروع کردیم. استقلال بعد از اینکه از دفاع خوب رد شد و به گل رسید موقعیت دیگری نداشت. ما توانستیم با پاس‌های زیاد حریف را عقب ببریم و از موقعیت‌ها استفاده کنیم. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا آخر جنگیدند و تسلیم نشدند. این برای تیم ما مهم بود. 

* از هواداران تشکر می کنم

گل‌محمدی با اشاره به اینکه تیمش می‌توانست به گل‌های بیشتری دست یابد، خاطرنشان کرد: زمانی که به گل دوم رسیدیم می‌توانستیم حتی از روی ضربه ایستگاهی به گل دیگری دست پیدا کنیم. در مجموع بازی راضی کننده بود. ایراداتی هست که باید برطرف شود. فشردگی مسابقات کار را برای رفع مشکلات سخت می‌کند.  من از هواداران تشکر می‌کنم. با اینکه تیم عقب بود آنها با تشویق خوبشان دلگرمی دادند. امیدوارم در بازی‌های آینده مسابقات بهتری را به نمایش بگذاریم.

* مهدی شیری روز خوبی داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه دفاع‌های کناری امروز خوب عمل نکردند و نظر شما در این باره چیست و اینکه استوکس چقدر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، گفت: در مورد دفاع کنارمان باید بگویم مهدی شیری روز خوبی داشت. البته صحنه گل دوم را ندیدم ولی شیری در حمله خوب ظاهر شد. ضمن اینکه از مدافعان کناری مان انتظار داریم بیشتر در حمله شرکت کنند. سمت راست ما فعال بود اما دفاع سمت چپ ما کمتر نفوذ می‌کرد که پس از تعویض و آمدن محمد نادری توانستیم از این منطقه هم فشار جدی‌ بیاوریم. باید بیشتر کار کنیم و وقت بگذاریم.

* وضعیت استوکس

گل‌محمدی ادامه داد:‌ در مورد استوکس باید بگویم او از آمادگی بدنی به دور بود و چند جلسه فشرده با ما تمرین کرده است. چند هفته کار دارد تا به فرم ایده‌آلش برسد و بازی به بازی بهتر خواهد شد و در آینده می‌تواند به ما کمک کند.

* استقلال گل دوم را زد 10 تایی و اتوبوسی دفاع کرد

وی در مورد سبک بازی تیمش اظهار داشت: بعد از اینکه استقلال گل دوم را زد 10 تایی و اتوبوسی دفاع کرد و این مسئله کار را برای تیم ما سخت کرد. باید صبر و حوصله به خرج می‌دادیم چون رسیدن به فضای کناره و رسیدن به عمق دفاعی کار سختی بود. در نهایت هم گل دوم را با تعداد پاس‌های زیاد و حرکت در فضای دفاع به ثمر رساندیم. فشردگی نفرات حریف باعث می‌شد که خلق موقعیت سخت شود و در نهایت توانستیم به گل برسیم.

* ما باید بیشتر کار کنیم

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید ضعف بازی‌سازی داشتید و بشار هم وقتی به زمین آمد پاس‌های کوتاه داد، عنوان کرد: در هر صورت گردش توپ ما بد نبود و بازی‌سازی خوبی داشتیم. خوب فشار آوردیم. گلی که استقلال زد کار را سخت کرد. اگر 5 دقیقه می‌گذشت و گل نمی‌زدند به گل می‌رسیدیم. ما خوب فشار آوردیم. استقلال یک توپ زد و وارد گل شد. ما باید بیشتر کار کنیم.

* اسکوچیچ مربی شناخته شده ای است

سرمربی پرسپولیس درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی، یادآور شد: به او و فدراسیون تبریک می‌گویم. اسکوچیچ مربی شناخته‌ شده ای است و فوتبال ایران را می‌شناسد. ایرانی و خارجی فرقی نمی‌کند، باید به او با تمام وجود کمک کنیم. امیدوارم تیم ملی هم به جایگاه خوب خود برسد.

*دلیل تغییر کامیابی نیا

گل‌محمدی درباره تعویض کامیابی‌نیا و اینکه آیا از بازی او راضی نبودید، تصریح کرد: ما تیم را هجومی‌تر کردیم. بشار را یک خط جلوتر آوردیم و نورالاهی جلوی دفاع قرار گرفت. تغییر سیستم دادیم. کمال خوب بازی کرد.

* دفاع از علیپور

وی در خصوص علیپور هم گفت: او در 3 بازی 2 گل، یک پاس گل، یک خطای منجر به گل داشته، چند موقعیت خوب به دست آورد و چند موقعیت هم خراب کرد. جا دارد از او حمایت شود. ممکن است جو علیه او باشد خواستم تاکید کنم او کارش را خوب انجام داده است.