الدحیل مهمترین حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است

سهراب انتظاری در خصوص بازی پرسپولیس مقابل الدحیل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قطعا اولین بازی در هر تورنمنت بازی سختی خواهد بود و از قرعه بد پرسپولیس اولین بازی این تیم باید مقابل الدحیل در قطر باشد که به نظر من مهمترین حریف پرسپولیس در این گروه است. الدحیل هزینه‌های فراوانی برای حضور قدرتمند در این بازی‌ها کرده است.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: پرسپولیس بازی پرفشاری را مقابل استقلال داشت و قطعا بازیکنان این تیم دچار کمی خستگی هستند. البته با تدبیر گل‌محمدی نباید این خستگی در بازی با الدحیل روی تیم تاثیرگذار باشد. الدحیل از زمانی که با نام جدید وارد لیگ قهرمانان و لیگ قطر شده است ستاره‌های زیادی را جذب کرده است که باید تمرکز بازیکنان روی این بازیکنان بزرگ باشد تا نتوانند کارایی لازم را داشته باشند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود: بزرگترهای تیم در این بازی نقش زیادی خواهند داشت، در بازی‌های بزرگ این بازیکنان بزرگ هستند که باید در زمین مدیریت کنند و بازی را به سمتی نبرند تا تیم حریف احساس قدرت کند و به دروازه پرسپولیس حمله کند.

انتظاری در پایان گفت: بازی در دوحه مقابل این تیم ثروتمند سخت است همه ما امیدواریم تیم با امتیاز کامل به تهران برگردد اما اگر با حداقل امتیاز هم برگردیم نتیجه خوبی به حساب می‌آید. در بازی برگشت مقابل تماشاگران زیاد می‌توانیم مثل سال‌های گذشته این تیم را در آزادی شکست دهیم و مقتدرانه به مرحله بعد صعود کنیم.