بازی تراکتور - سایپا لغو می‌شود؟

 بارش برف سنگین در روز‌های گذشته، استان آذربایجان شرقی را تحت تاثیر قرار داده و امکان دارد منجر به تعویق بازی تراکتور - سایپا نیز بشود. در شرایطی که قرار است از ساعت ۱۶:۳۰ نشست خبری سرمربی تیم نارنجی پوش در سالن کنفرانس خبری باشگاه تراکتور برگزار شود، اما حتی ممکن است بارش سنگین برف که از دقایقی قبل آغاز شده، به تاخیر در پرواز سایپایی‌ها نیز بیانجامد.

اخبار ورزشی -این در حالی است که در سال‌های اخیر هوای برفی، بار‌ها منجر به لغو مسابقات فوتبال در تبریز شد. از جمله دیدار تراکتور - پاس و همچنین تقابل تیم سرخپوش تبریزی با سپیدرود رشت. سال گذشته نیز یک روز تمام بازی‌های استانی و دیدار دوستانه ماشین سازی - شهرداری هم لغو شده بود.

باشگاه تراکتور که از شب گذشته بلیت فروشی را آغاز کرده، هرگونه لغو بازی را تکذیب می‌کند و این موضوع را منوط به تصمیم شورای تأمین می‌داند. باتوجه به این که نقشه‌های هواشناسی، تداوم بارش، کاهش دما و یخبندان را برای روز جمعه نیز پیش بینی کرده‌اند، باید دید که مسئولان برگزاری بازی چه تصمیمی خواهند گرفت.

نکته مهم این که ورزشگاه یادگار امام در قسمت کوهستانی تبریز واقع شده و طبیعتاً انجام بازی و دسترسی به استادیوم برای هواداران بسیار سخت خواهد بود.

همچنین بارش برف باعث شد تا باشگاه تراکتور محل نشست خبری را تغییر دهد و در هتل کایا برگزار کند که همین موضوع نشان از وضعیت آب و هوای تبریز دارد.