وضعیت عجیب حریف پرسپولیس

 تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم الشارجه امارات برود. دیداری که برای هر ۲ تیم حائز اهمیت است چرا که در هفته نخست شکست خوردند.

اخبار ورزشی- سرخپوشان تهرانی در حال حاضر در لیگ برتر ایران صدرنشین هستند و وضعیت خوبی دارند اما حریف آنها وضعیتی برعکس دارد. تیم الشارجه که مدافع عنوان قهرمانی لیگ امارات نیز به حساب می‌آید هم اکنون در جدول ۱۴ تیمی لیگ امارات در رده پنجم قرار دارد و فاصله‌اش با تیم نخست هشت امتیاز است.

شارجه در هشت بازی اخیر خود در تورنمنت‌های مختلف ۶ شکست داشته و تنها یک بار بع پیروزی رسیده است. این تیم چهار باخت، یک تساوی و یک برد در لیگ، یک شکست در بازی دوستانه و یک باخت در لیگ قهرمانان را تجربه کرده و با این وضعیت به استقبال دیدار با پرسپولیس آمده است.

الشارجه در ۱۱ بازی اخیر خود نتوانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد و در همه مسابقات حداقل یک گل دریافت کرده است. آنها به تیم‌های الظفره، الوحده، عجمان، شباب الاهلی، خورفکان و التعاون باخته‌اند و فقط مقابل العین به تساوی رسیدند و از سد الاتحاد کالبا گذشتند.

حال باید دید شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌توانند بعد از پنج باخت پیاپی خارج از خانه در لیگ قهرمانان آسیا سرانجام این طلسم را بشکنند یا خیر. به نظر می‌رسد بهترین فرصت ممکن برای انجام این کار فرا رسیده است.