پرسپولیس - سپاهان فینال لیگ است

پیشکسوت پرسپولیس حساس‌ترین بازی فصل را در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در اصفهان و بین تیم‌های سپاهان و پرسپولیس می‌داند.

اخبار ورزشی - این در حالی است که دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۲- صفر به سود تیم اصفهانی به پایان رسید. در آستانه دیدار با شارجه و بعد از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل بد ندیدیم دقایقی با ناصر محمدخانی ستاره اسبق تیم ملی هم‌کلام شویم.

بازی سه‌شنبه پرسپولیس با شارجه را چطور می‌بینید؟

به نظر من پرسپولیس اگر می‌خواهد از گروهش صعود کند باید شارجه را در امارات ببرد که ان‌شا‌ءا... می‌برد، اما حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل دوم بازی با سپاهان است. یک جور‌هایی می‌توان گفت فینال لیگ نوزدهم است.

یعنی قهرمان لیگ نوزدهم یکی از این دو تیم خواهد بود؟

شک نکنید! قهرمان لیگ از دل این بازی بیرون خواهد آمد. هر تیمی برنده شود شانس خود را برای قهرمانی لیگ برتر افزایش خواهد داد.

به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها از شرایط روحی و روانی بهتری برخوردار باشند.

سپاهان در خانه بازی می‌کند، درست! سپاهان در اولین بازی آسیایی خودش برنده شده است، درست! اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. مطمئن هستم یحیی گل‌محمدی و شاگردانش با همه وجود برابر سپاهان بازی کرده و اجازه نمی‌دهند حریف ۳ امتیاز بازی را بگیرد.

 
در بازی با الدحیل کدام بازیکنان پرسپولیس عملکرد ضعیف‌تری داشتند؟

من نمی‌توانم از یک نفر اسم ببرم. وقتی تیمی می‌بازد طبعاً همه بد بوده‌اند و وقتی هم برنده می‌شود همه در آن برد دخیل هستند. به همه بازیکنان و یحیی گل‌محمدی خسته‌نباشید می‌گویم و از ته دل آرزو می‌کنم در دیدار‌های آینده موفق ظاهر شده و دل هواداران را به دست بیاورند.