کار استقلال روز به روز سخت‌تر می‌شود
سهراب بختیاری‌زاده، مدافع ملی‌پوش اسبق استقلال در خصوص شرایط این روز‌های آبی‌پوشان با ما هم‌صحبت شد. این گفتگو را بخوانید:

از بازی استقلال مقابل الاهلی برایمان بگویید.
اخبار ورزشیبدون شک این یکی از سخت‌ترین بازی‌های استقلال خواهد بود و الاهلی تیم باکیفیتی نشان داده است. آن‌ها در خط حمله بسیار خطرناک هستند و باید مراقب مهاجم بلندقد این تیم که ضربات دقیقی می‌زند، باشیم و هر طور شده او را مهار کنیم

فکر می‌کنید استقلال بتواند مقابل الاهلی موفق شود؟
استقلال محکوم به کسب امتیاز است و باید موفقیت‌های خودش را تداوم ببخشد. اگر مصدومان استقلال به این بازی می‌رسیدند، بسیاری از مشکلات فرهاد حل می‌شد. خدا کند آن‌ها که بازی می‌کنند، قدر این موقعیت را بدانند و با تمام توان خود بجنگند تا استقلال موفق شود.

حضور دیاباته در این بازی چقدر می‌توانست کمک‌حال استقلال باشد؟
حیف شد مصدومیت او طول کشید. واقعاً دیاباته یک مهاجم فرصت‌طلب است و در کنار قائدی زوج خطرناکی را تشکیل داده‌اند. اگر دیاباته مقابل الاهلی بود، دروازه حریف به شدت تحت فشار قرار می‌گرفت.
 
استقلال تا امروز با مجیدی باخت نداده است، نظر شما چیست؟
فرهاد خوب کار کرده و نشان داده به رغم جوانی از جسارت و تجربه لازم برخوردار است. او مربی باشهامتی است، اگر چه کار استقلال روز به روز سخت‌تر می‌شود و فرهاد هم بیشتر تحت فشار قرار خواهد گرفت، ولی در کل من به آینده استقلال خوشبین هستم.

آیا استقلال توان صعود از گروه خودش را دارد؟
شک نکنید استقلال می‌تواند صعود کند. تیم ما به قدر کافی در آسیا اعتبار دارد و همه تیم‌ها استقلال را می‌شناسند و می‌دانند چقدر پرقدرت است. به نظر من اگر از تیم حمایت شود، هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان موفق خواهیم بود.