با یک اشتباه رنگ مدالم از طلا به برنز تبدیل شد

میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم رقابت‌های  کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا که در دهلی نور برگزار شد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر یوشیکی یامادا از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله مقابل المورات تاسمورادوف دارنده مدال برنز المپیک و نقره و برنز جهان از ازبکستان با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. دلخانی در این دیدار با با نتیجه ۲ بر صفر مقابل یرنور فیتداخمتوف از کشور قزاقستان پیروز شد و به مدال برنز رسید.

اخبار ورزشی- دلخانی درباره عملکردش در رقابت‌های این دوره اظهار داشت: حقیقت امر اینکه هر چی کشتی گیر خوب در وزن ۶۳ کیلوگرم وجود داشت همه در یک سمت جدول بودیم و گروه بالا آسان بود به طوری که فرنگی کار کره به راحتی فینالیست شد.

او درباره شکست مقابل تسمرادف ازبکستانی در نیمه نهایی اظهار داشت: مقابل حریف ازبک یک لحظه غافلگیر شدم و یک فن ۴ نمره‌ای خوردم که کشتی از دستم در رفت و به همین دلیل نتیجه را واگذار کردم.

دلخانی خاطرنشان کرد: به راحتی می‌توانستم در این دوره از رقابت‌ها به مدال طلا برسم، اما روی یک اشتباه و غفلت رنگ مدالم عوض شد، اما قول می‌دهم جبران کنم.