دست‌نشان: مطمئنم سپیدرود سقوط نمی‌کند

نادر دست‌نشان در خصوص شرایط فوتبال ایران و همچنین تیم سپیدرود اظهار داشت: ما اصلا شرایط خوبی نداریم و این برای همه جای نگرانی دارد. البته با توجه به امتیاز‌هایی که تیم‌های رقیبمان از دست داده‌اند فعلا شرایط خیلی سخت نیست. 

اخبار ورزشی - وی افزود: باید به این تیم بیشتر توجه شود تا بازیکنان با شرایط راحت‌تری تمرین کنند و آرامش داشته باشند. تیم ما از لحاظ امکاناتی خیلی در مضیقه است. اگر قرار باشد سپیدرود به جایگاه واقعی خود بازگردد، باید مسؤولین شهر و استان توجه بیشتری کنند. 

نادر دست‌نشان در مورد حمایت هواداران از این تیم عنوان کرد: تماشاگرانمان عاشق این تیم هستند و به ورزشگاه می‌آیند. این تیم را باور دارند. هر تیمی که 16 بازیکن خود را از دست بدهد نمی‌تواند از جای خود بلند شود. با این مشکلات ما در نیم‌فصل دوم شرایط‌مان بهتر شده است و خیلی پیشرفت کرده‌ایم و امیدوارم بازیکنان با رفع شدن مشکلات، با خیال راحت و آرامش تمرین کنند.

سرمربی سپیدرود در خصوص ماندن این تیم در لیگ دسته اول کشور گفت: با توجه به نوع کیفیت بازی‌ای که روبروی تیم‌های بزرگی همچون آلومینیوم اراک، فجر سپاسی، 90 ارومیه و نیروی زمینی داشتیم، مطمئن هستم این تیم سقوط نمی‌کند و به جایگاه واقعی خود می‌رسد. البته به شرط آنکه شرایط مالی مناسب فراهم شود و حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود. 

وی خاطرنشان کرد: جمع پرداختی به کل بازیکنان تیم ما به 250 میلیون تومان هم نرسیده است. این مبلغ فقط برای بازیکنانی است که به تیم ما اضافه شدند نه آنهایی که از تیم رفته‌اند، آنهایی که از تیم رفتند ناراحتی‌هایی داشتند که این باعث شد از تیم جدا شوند. این بازیکنان با کمترین مبلغ، عاشقانه برای هواداران و شهرشان تلاش می‌کنند.

دست‌نشان افزود: مشکل ما الان همان یک بازی عقب‌افتاده‌مان است که نتواتسند شرایط را برقرار کنند که این دیدار برگزار شود. ما برای یک جلسه تمرین از رشت به سمت رستم‌آباد می‌رویم و  یا در منطقه انزلی تمرین می‌کنیم. هنوز شرایط ورزشگاه سردار جنگل برای تمرین کردن مهیا نشده و ما این زمین را نداریم و تیم‌مان از شرایط فرم بازی عقب افتاده است و نباید در کوران مسابقات این اتفاق برای ما رخ دهد. 

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص نتیجه نگرفتن تیم‌های ایرانی در فوتبال آسیا و افت کیفی‌مان در این بازی‌ها تصریح کرد: وقتی برای فوتبالمان سازماندهی درستی نداشته باشیم، وقتی بازیکنان و مربیانمان را در شرایط سخت قرار دهیم، طبیعتاً نباید شرایط برابری با تیم‌های متمول عربی داشته باشیم. آنها با بیشترین امکانات مالی بهترین بازیکنان را برای تیم‌شان می‌آورند. ما به بازیکنان ایرانی خودمان هم امکانات را نمی‌دهیم تا در مسابقات حاضر شوند تا نتیجه بگیرند. متأسفانه یکسری کارشناس هستند که می‌گویند این پولهایی که در فوتبال هزینه می‌کنید زیاد است. این هزینه‌هایی که در فوتبال ما می‌شود اندازه چند بازیکن السد است. پول قرارداد ژاوی در برابر تیم‌های ایرانی چه تناسبی دارد؟ مانژوکیچ که این همه پول از تیمش می‌گیرد، آیا با دریافتی بازیکنان ما برابری دارد؟ اگر ما در تیم ملی موفقیتی کسب می‌کنیم به خاطر این است که آنها نمی‌توانند در آنجا بازیکن بخرند. آنها در باشگاهی هزینه‌های بسیار زیادی کردند و ما خیلی عقب هستیم. 

دست‌نشان درباره انتخاب جدید سرمربی تیم ملی و شرایط صعود به جام جهانی عنوان کرد: من چند سالی است که اسکوچیچ را می‌شناسم و در فوتبال ما حضور دارند. دوستانی هستند که در فدراسیون حضور دارند ایشان را به فوتبال ما معرفی کردند. ما به عنوان یک ایرانی و عضوی از خانواده فوتبال تحت هر شرایطی ایشان را حمایت می‌کنیم. لازمه کار این است که بازیکنان، مربی‌شان را قبول کنند و امیدوارم بازیکنان گوش به فرمان اسکوچیچ باشند و ایشان هم توانایی این را داشته باشند با بازیکنان ارتباط را برقرار کنند و مطمئناً تیم آهنگ و هماهنگی لازم را به دست می‌آورد.