محمود یاوری: نباید به بازی در کشور ثالث راضی شویم

در اینباره تصمیم گرفته شده تا تمام نمایندگان ایران از این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا انصراف بدهند، موضوعی که به بزرگ‌ترین خبر فوتبال آسیا تبدیل شده است.

اخبار ورزشی-انصراف از این دوره از لیگ قهرمانان آسیا تصمیم صحیحی است یا اینکه رفتن به کشور ثالث و بازی کردن در آن بهتر بود؟ در اینباره با یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران همکلام شدیم.

محمود یاوری هنوز دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد. او که اخیرا در بیمارستان بستری شده بود خوشبختانه اکنون وضعیت بهتری دارد، اما در همین شرایط پاسخگوی ما شد.

یاوری درباره سلب میزبانی ایران از لیگ قهرمانان آسیا گفت: اتفاق خیلی بدی است و باید یک راه حل برای آن پیدا کنیم. باید هر چه سریع‌تر این قضیه را با رایزنی حل کنیم اگر هم حل نشد که نباید به کشور ثالث برویم.

وی عنوان کرد: فوتبال ایران به هیچ عنوان نباید زیر بار بازی در کشور ثالث برود. اگر این شرط را بپذیریم خودمان را کوچک کرده ایم.

یاوری تاکید کرد: پذیرفتن شرط بازی در کشور ثالث مسئولان فوتبال کشور‌های عربی را جری‌تر می‌کند. ما نباید در برابر آن‌ها کوتاه بیاییم حتی اگر به قیمت تحریم لیگ قهرمانان آسیا تمام شود.

وی در پایان این گفتگو تاکید کرد: خیلی حرکت خوب و پسندیده‌ای است که مسئولان اعلام کرده اند ایران در کشور ثالث بازی نمی‌کند. ما نباید زیر بار حرف زور برویم و این بزرگ‌ترین پیروزی برای ماست.