هواداران پرسپولیس رادو را به بیرو ترجیح می‌دهند؟

بدون شک در چند فصل گذشته علیرضا بیرانوند یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و نقش مهمی در قهرمانی‌های پرسپولیس داشت. علیرضا دو فصل گذشته بازی‌های درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد و یکی از عوامل اصلی صعود تاریخی پرسپولیس به فینال این رقابت‌ها بود. به خصوص بازی برگشت نیمه نهایی مقابل السد قطر در تهران که برابر ضربه سر ژاوی در دقیقه ۸۵ یک سوپرواکنش نشان داد. خیلی‌ها معتقد بودند علیرضا در همان سال مستحق دریافت جایزه مرد سال آسیا بود، ولی در کمال ناباوری این عنوان به عبدالکریم حسن مدافع السد قطر رسید. اما بیرانوند با یکسال تأخیر نامزد دریافت بهترین بازیکن سال آسیا شد، ولی نتوانست این جایزه را به دست بیاورد. بعد از پایان این مراسم بود که دوران افت علیرضا شروع شد و به گفته کالدرون سرمربی نیم‌فصل اول پرسپولیس، بیرانوند تمرکز لازم را ندارد و باید چند هفته استراحت کند. حرف‌هایی که باعث ایجاد حواشی بین علیرضا و سرمربی آرژانتینی شد و دلخوری بیرانوند را به همراه داشت.
اخبار ورزشیبا رفتن کالدرون و آمدن گل‌محمدی که مربی محبوب و مورد علاقه بیرانوند محسوب می‌شود همه امیدوار بودند تا بار دیگر علیرضا به دوران اوجش برگردد و همان گلری شود که فوتبالی‌ها از او انتظار دارند. اما در چند هفته اخیر نمایش بیرانوند آن‌طور نبود که هواداران پرسپولیس رضایت داشته باشند و همین موضوع باعث شد خیلی‌ها از عملکرد گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی انتقاد کنند. اما از آن طرف بوژیدار رادوشوویچ گلر کروات پرسپولیس و ذخیره بیرانوند در چند فصل اخیر هر وقت به میدان رفته فوق‌العاده کار کرده و نشان داده می‌تواند جانشین خوبی برای بیرانوند باشد. رادو مجموعاً در این فصل ۷ بار برای پرسپولیس به میدان رفت و در همه این دیدار‌ها موفق به ثبت کلین‌شیت شد. بعضی‌ها معتقدند بیرانوند بعد از عقد قرارداد با آنتورپ بلژیک تمرکز لازم را ندارد و بهتر است یحیی از رادوشوویچ استفاده کند.
نکته عجیب این است که طی روز‌های اخیر چند کانال هواداری پرسپولیس اقدام به برگزاری نظرسنجی کردند که در این شرایط و مقطع فعلی کدام گلر برای حضور در دروازه پرسپولیس بهتر است؛ که در کمال تعجب در همه این نظرسنجی‌ها رأی رادو بیشتر از بیرانوند بود تا مشخص شود در حال حاضر هواداران پرسپولیس رادو را به بیرو ترجیح می‌دهند.