واکنش پرسپولیس به اظهارات عجیب زنوزی

حسین قدوسی در واکنش به صحبت‌های عجیب زنوزی مالک باشگاه تراکتور در خصوص باشگاه پرسپولیس ، نام این باشگاه و اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: این اولین بار نیست که زنوزی علیه پرسپولیس صحبت می‌کند و آخرین بار هم نیست. هر زمانی که تراکتور نتیجه نمی‌گیرد، زنوزی علیه پرسپولیس اظهارنظر می‌کند.

اخبار ورزشی - وی ادامه داد: آقایان کلی هزینه کردند، تیم‌شان نتیجه نگرفته و عادت کرده‌اند که ناکامی‌هایشان را به پرسپولیس نسبت بدهند که این رفتار اصلاً درست نیست.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس یک نام اصیل است که ریشه در تاریخ دارد که کسی نمی‌تواند به آن ایراد بگیرد. اتفاقاً تراکتور اسمی خارجی است که روی باشگاه آقایان است. متأسفانه یا خوشبختانه آقایان برخی اوقات صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که فقط برای هواداران‌شان خوشایند باشد و بین آنها محبوب شوند، اما عملاً کاری می‌کنند و حرف‌هایی می‌زنند که سوژه همه کابران فضای مجازی می‌شوند.

قدوسی در ادامه تأکید کرد: حتی تعداد زیادی از هواداران تراکتور هم می‌دانند که این آقا چرا این حرف‌ها را می‌زند، ولی هیچوقت با این حرف‌ها برخورد نمی‌شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم فدراسیون فوتبال با اتهامات واهی که به پرسپولیس زده می‌شود، برخورد کند. آقای زنوزی و دیگران قبلاً حرفی از مهندسی نتایج پرسپولیس زدند که نه سند رو کردند و نه اصلاً سند دارند. آقایان عادت کرده‌اند که برای توجیه ناکامی‌های‌شان به این و آن اتهام بزنند. واقعاً این رفتار و این ادبیات جای تأسف دارد و امیدواریم که یکبار برای همیشه با آقایان برخورد شود.