واکنش مازیار ناظمی به ارتباط اش با علی دایی

مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، درباره شایعات پیرامون انتخاب سرمربی  تیم ملی فوتبال و انتخاب نشدن  علی دایی  به عنوان سرمربی، گفت: علی دایی دوست من است. البته روابط ما همیشه سینوسی بوده است و در حال حاضر ارتباط ما در پیک پایین سینوس قرار دارد. من همیشه به دایی احترام می‌گذارم. علی دایی افتخار ملی ما است.

اخبار ورزشی- ناظمی افزود: به بعضی دوستان می‌گویم، شاید ۲ سوم از افتخارات علی دایی را من در خبر ورزشی و صدا و سیما اعلام کرده ام، اما بعضی بحث‌هایی که مطرح می‌شود، واقعا وجود ندارد.

مازیار ناظمی تصریح کرد: در اطلاع رسانی سکته‌هایی وجود دارد که این‌ها نمونه‌هایی از آن است. اصلا بحث صلاحیت نداشتن علی دایی و موضوعاتی از این دست هرگز مطرح نبوده است.

ناظمی گفت: در گذشته هم اعلام شده بود که فدراسیون فوتبال تمایلی برای همکاری با علی دایی در این زمینه نداشته است. گزینه‌های سرمربیگری برای سرمربی تیم ملی هم به طور کامل مشخص بودند. برانکو، اسکوچیچ و قلعه نویی گزینه‌های هدایت تیم ملی بودند. قلعه نویی به هر دلیلی در تیم ملی حضور نیافت، برانکو در تیم دیگری کار خود را آغاز کرد و در انتها مسئولان با اسکوچیچ به توافق رسیدند. همه این موارد با نظر فدراسیون فوتبال انجام شده است.