تیکه سنگین یک استقلالی به آقای وزیر

امیرحسین صادقی کاپیتان سابق تیم فوتبال باشگاه استقلال تهران درباره وضعیت مدیریت این باشگاه اظهار داشت: حدود ۶ سال پیش که علی فتح الله زاده مدیرعامل وقت این باشگاه از استقلال جدا شد، از آن موقع تا امروز مشکلات مدیریتی باشگاه پا بر جا است و حتی مدیرانی که بعد از فتح الله زاده به این باشگاه آمدند به هیچ وجه نتوانستند وضع این باشگاه را سر و سامان دهند.

اخبار ورزشی - او افزود: وزیر ورزش بار‌ها در مصاحبه‌های خودش می‌گفت که هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می‌کند، اما در عمل تمام توجه وزیر به باشگاه پرسپولیس است و او اصلاً نیم نگاهی به باشگاه استقلال ندارد. چرا باشگاه به این بزرگی که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است، باید به چنین وضعی بیفتد که از نظر مدیریتی دچار مشکلات شود. جالب است در این وضعیت بی مدیریتی که استقلال با آن دست و پنجه نرم می‌کند، می‌بینیم که سرپرست قبلی هم که در باشگاه حضور داشت عوض می‌شود و جای خودش را به علی فتح الله زاده می‌دهد و به نظر من فتح الله زاده الان تازه به جایگاه اصلی خودش که حقش بود برگشته است.

استقلال دچار جراحت مدیریتی شده است

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: من حدود ۴ ماه پیش بود که در مصاحبه‌های خودم گفتم استقلال امکان ندارد به هیچ تیمی ببازد جز مدیریتش، زیرا کاملا می‌دانستم چنین مشکلاتی برای تیم به وجود خواهد آمد و همان طور که گفتم تنها رقیب استقلال در این چند سال فقط مدیریت است. در لیگ برتر تیمی نداریم که حریف استقلال شود و به طوری که بیشتر تیم‌ها الان به استقلال احترام می‌گذارند. تیم فوتبال استقلال الان دچار یک جراحت مدیریتی شده که از کادر فنی این تیم گرفته تا بازیکنان همگی در حال مقابله با این زخم هستند. مشکل استقلال فراتر از مدیریت است و آن هم شخص وزیر است.

وزیر ورزش در کنار توجه به پرسپولیس، به استقلال هم نگاه کند

صادقی افزود: امیدوارم وزیر ورزش بداند که استقلال و پرسپولیس هر ۲ زیر نظر وزارت ورش و جوانان کار می‌کنند. من از وزیر خواهش دارم اگر ۸۰ درصد به باشگاه پرسپولیس توجه می‌کند، در کنارش حدود ۲۰ درصد هم به استقلال نگاه کند. به نظر من این توجهی که الان وزیر ورزش به پرسپولیس دارد را اگر نداشت، من فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها نمی‌توانستند در این چند سال اخیر جامی را کسب کنند و مطمئن هستم که پیشکسوتان بزرگ باشگاه پرسپولیس کاملاً به من حق می‌دهند.

برای باشگاه رقیب احترام قائل هستم

کاپیتان سابق استقلال تصریح کرد: من اصلاٌ بحثم روی باشگاه پرسپولیس نیست. آن‌ها اگر توانستند در این چند سال قهرمان شوند همه اش به خاطر آن است که بازیکنان بزرگی در این تیم حضور دارند و همچنین در این تیم سرمربی بسیار بزرگی همچون برانکو حضور داشت و من کاملاً به رقیب سنتی خودمان احترام می‌گذارم. صحبت‌های من بیشتر بر روی این است که چرا استقلال در این چند سال باید اینقدر در مسائل مدیریتی حاشیه داشته باشد.

وزارت ورزش ۱۰ سال باشگاه استقلال را اجاره دهد

صادقی به وزارت ورزش پیشنهاد داد و بیان داشت: استقلال در این چند سال اخیر به دلیل آن که هنوز خصوصی نشده مشکلات زیادی را به خود دیده است. من به فتح الله زاده گفتم که ما می‌توانیم کار گروهی را تشکیل داده و به مدت ۱۰ سال استقلال را اداره کنیم. حتی این پیشنهاد را به وزیر ورزش و جوانان دادم و گفتم چند سال استقلال را از زیر نظر وزازت ورزش خارج کنید و به مدت ۱۰ سال این باشگاه را به پیشکسوتانش اجاره دهید.

باید شجاعت فرهاد مجیدی را ستود

پیشکسوت باشگاه استقلال همچنین درباره عملکرد فرهاد مجیدی در این تیم گفت: باید شجاعت فرهاد مجیدی را تشویق کرد که در چنین وضعیتی که باشگاه با مشکل مدیریتی رو به رو شده آمده سرمربی گری استقلال را قبول کرده است. مجیدی به همراه تمام بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. همان طور که بار‌ها گفتم نقطه ضعف استقلال الان مدیریت است و دود تمام این مسائل فقط به چشم هواداران این باشگاه می‌رود.