رقص قشنگه را گذاشتم برای روز قهرمانی پرسپولیس

به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی نیز همچون گابریل کالدرون به این نتیجه رسیده که کنار شجاع خلیل زاده از محمدحسین کنعانی‌زادگان در مرکز خط دفاعی تیمش استفاده کند.

اخبار ورزشی - مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در بازی با شهرخودرو مشهد هم در ترکیب اصلی قرار گرفت و نمایش قابل قبولی ارائه داد. با کنعانی‌زادگان درخصوص شرایط کنونی پرسپولیس گپ زدیم.

دوباره در پرسپولیس فیکس شدی. به نظر می‌رسد گل‌محمدی هم مثل کالدرون به تو اعتقاد ویژه‌ای پیدا کرده است؟

ببینید ما در پرسپولیس سه مدافع وسط هستیم که در هر بازی فقط دو نفر می‌توانند بازی کنند. سیدجلال بزرگ ما و یک الگوست که واقعاً به تیم کمک می‌کند. این هفته او روی نیمکت نشست و ممکن است هفته بعد من نباشم ولی این چیز‌ها مهم نیست. آنچه اهمیت دارد موفقیت پرسپولیس است. همه یک هدف مشترک داریم و آن هم موفقیت تیم است.

این حرف از ته دل بود یا یک جمله کلیشه‌ای؟

کلیشه هم باشد قشنگ است، چون در پرسپولیس جا افتاده است. من امسال به تیم اضافه شدم، اما خودتان می‌دانید یک تیم بی‌دلیل ۳ سال پشت‌سر هم قهرمان نمی‌شود. حتم بدانید روحیه همدلی و دوستی بر تیم حاکم است که چنین نتایجی کسب می‌کند.

الان هم که با ۱۰ امتیاز اختلاف با سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ برتر هستید.

صدرنشینی آن هم با فاصله ۱۰ امتیازی نسبت به تیم دوم که فوق العاده است ولی همه ما می‌دانیم لیگ ۳۰ هفته است. اگر بخواهیم به این صدرنشینی دلخوش باشیم ممکن است خدای نکرده جام آخر فصل را از دست بدهیم!

بعید است! شما ۱۰ امتیاز فاصله انداخته‌اید؟

بله ولی همه چیز دست خودمان است. آقا یحیی، کادر فنی و همه بزرگتر‌های تیم همیشه به ما یادآوری می‌کنند که لیگ ۳۰ هفته است و نباید دلخوش به این شرایط باشیم و در باد اختلاف ۱۰ امتیازی بخوابیم.

این روز‌ها دوباره صحبت‌هایی مبنی بر مهندسی نتایج لیگ برتر و کمک به پرسپولیس برای قهرمانی دیده و شنیده می‌شود. نظری نداری؟

به نظر من بعضی‌ها از روی حسادت به پرسپولیس این حرف‌ها را می‌زنند. دوستان نمی‌توانند تیم‌های پایین جدولی را ببرند و پشت‌سر هم امتیاز از دست می‌دهند و آن وقت این صحبت‌های زشت و خنده‌دار را مطرح می‌کنند. به نظرم این حرف‌ها اصلاً ارزش فکر کردن هم ندارد.

راستی مدت هاست گل نزدی تا آن شادی جالب پس از گل را انجام بدهی و برقصی!

اتفاقاً دیروز به یکی از بچه‌ها می‌گفتم که رقص قشنگه را گذاشتم برای روز قهرمانی پرسپولیس ان‌شا‌ءا...! من یک مدافع هستم و وظیفه اصلی‌ام دفاع کردن است. حالا اگر موفق شدم گل بزنم خیلی خوب می‌شود، اما خوشبختانه مهاجمان و هافبک‌های ما آن جلو عالی ظاهر شده و پی‌درپی گل می‌زنند.