مدیر عامل پرسپولیس: برای این دو سال ۲۵ میلیارد بدهی داریم

محمدحسن انصاری‌فرد در گفت و گو‌ با رادیو ورزش در خصوص بدهی به ماریو بودیمیر گفت: از شانس ما تمام شکایت‌های سال‌های گذشته در زمان مدیریت من به باشگاه رسیده است و رأی‌های دادگاه صادر شده است و بعضی از آنها حکم قطعی دارند. از شکایت بازیکنان داخلی تا شکایت برانکو، بودیمیر و ... شاید بعضی از آنها می‌شد در زمان خودش با تفاهم و رقم کمتر حل و فصل شود ولی خیلی از آنها حکم قطعی گرفته‌اند و باید پول آنها را پرداخت کنیم. به عنوان نمونه جونیور که با او فسخ کردیم و قرارداد 500 هزار دلاری او را 200 هزار دلار پرداخت کردیم و 300 هزار دلار را توانستیم حفظ کنیم. ما در کمیته انضباطی پرونده‌های زیادی داشتیم و مبالغ زیادی را پرداخت کرده‌ایم تا بتوانیم مجوز حرفه‌ای را بگیریم.

اخبار ورزشی- وی در ادامه گفت: در کمیته تعیین وضعیت با شاخه‌ای از بازیکنان توافق کردیم و پول‌های‌شان را پرداخت کردیم. در چند روز گذشته نیز چند مورد به ما  ارجاع داده شد که پول‌های آنها را پرداخت کردیم و ما سعی کردیم در این رابطه مدیریت کنیم تا حکمی باعث کسر امتیاز نشود و یا از پنجره نقل و انتقالات محروم نشویم. قرارداد بودیمیر که  500 هزار یورو برای یک و نیم فصل بوده است تا الان 25 هزار یورو پرداخت شده است و در زمان خودش می‌توانستند با او توافق کنند که پول فصل دوم را به او پرداخت نکنند ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد و شکایت او به دست ما رسیده و مبلغ کامل به اضافه 5درصد سود پول را باید به او پرداخت کنیم. البته این حکم، حکم استیناف دارد اما زیاد به آن امید نداریم.

انصاری‌فرد در رابطه با بدهی کلی باشگاه پرسپولیس  به افراد خارجی گفت:‌ ما با قرارداد بازیکنان‌مان از فصل گذشته، قرارداد آقای برانکو و بودیمیر در مجموع 25 میلیارد تومان بدهی داریم.