تصمیم گیری در مورد چگونگی برگزاری اردوی تیم های ملی آزاد و فرنگی

در پی تعطیلی اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به دلیل شیوع بیماری کرونا و براساس دستورالعمل های وزارت ورزش درخصوص تعطیلی اردوهای ملی، حسن رنگرز در برنامه دایره طلایی خبر داد که روز دوشنبه هفته جاری جلسه ای در محل وزارت ورزش برگزار خواهد شد که علاوه بر معاونت ورزش قهرمانی و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و مدیران فنی و سرمربیان تیم های ملی آزاد و فرنگی در آن حضور خواهند داشت.

اخبار ورزشی- رنگرز در این باره تاکید کرد: در این درخصوص برگزاری اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی تصمیم گیری خواهد شد. در یک مقطع اراده و تلاش فدراسیون برای برپایی اردوها بود ولی دستورالعمل ابلاغی مانع انجام این کار شد. امیدواریم که خروجی جلسه روز دوشنبه اتفاق خوبی برای کشتی باشد که روزهای بسیار سختی به لحاظ کسب سهمیه دارد.

وی در مورد تاریخ های اعلام شده درخصوص برگزاری مسابقات گزینشی تیم های آسیایی گفت: ما منتظریم تاریخ قطعی اعلام شود. تایم های پیشنهادی نناد لالوویچ اواسط و اواخر فروردین بود ولی به نظر می رسد با توجه به شیوع کرونا درجهان، باز هم مسابقات به تعویق بیافتد.

رنگرز در پاسخ به این سوال که احتمال اعزام تیم های ملی به اردوی خارجی وجود دارد؟ تاکید کرد: برنامه ما این است که اردوهای تیم‌های ملی ما در داخل خانه کشتی یا آکادمی ملی المپیک یا کیش برگزار شود و یا اینکه طبق مکاتباتی مختلفی که به عمل آمده تا مجوز سلامت کشتی گیران را بگیریم به کشوری که درگیر کرونا نیست اعزام کنیم. البته این اتفاق هم در زمان قطعی شدن مکان و زمان گزینشی انجام خواهد شد. روز دوشنبه تمام این موضوعات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.